Sold-out în 24h și un vibe de festival al frumuseții: Find Your Beauty by dm a dat startul celei de-a doua ediții și ajunge în acest an și la Iași

București, 26 mai 2025: Cel mai așteptat eveniment de beauty al anului, Find Your Beauty by dm, a avut loc în acest weekend la Uzina Electrică Filaret, transformând pentru prima dată acest spațiu iconic într-un festival dedicat frumuseții, sub semnul #fixeu. Aflat la a doua ediție, evenimentul a fost sold-out în mai puțin de 24 de ore și a reunit peste 2.000 de participanți – iubitori de beauty, creatori de conținut, comunități pasionate de skincare și make-up, dar și specialiști din industrie. În 2025, evenimentul va ajunge, pentru prima dată și la Iași, unde pe 14-15 iunie comunitatea locală este invitată să descopere frumusețea în propriul stil, în același format vibrant și inspirațional desfășurat la București.

Evenimentul face parte din campania #fixeu – prin care dm drogerie markt celebrează frumusețea autentică și exprimarea personală. Find Your Beauty este modul în care dm creează pentru întreaga comunitate un spațiu plin de inspirație, unde fiecare participant este încurajat să testeze, să experimenteze și să fie exact așa cum simte.

Un carusel de experiențe dedicate comunității

Peste 2.000 de participanți, dintre care iubitori de beauty, creatori de conținut, comunități pasionate de skincare și make-up, dar și specialiști din industrie, s-au reunit într-un adevărat maraton al frumuseții, pentru a testa, experimenta și a se reconecta cu sinele într-un mod autentic, într-un spațiu creat astfel încât fiecare participant să se regăsească.


„La dm, credem în frumusețea care vine din autenticitate, din asumarea propriei identități și din libertatea de a fi exact așa cum ești – iar acest eveniment este o manifestare directă a acestor valori. Ediția de lansare din 2024 ne-a arătat că publicul din România își dorește spații în care să se exprime liber, să exploreze frumusețea fără filtre și să se reconecteze cu propriul stil. Anul acesta facem un pas firesc și extindem evenimentul în două orașe – București și Iași – pentru a fi și mai aproape de comunitatea noastră. Evenimentul reprezintă momentul perfect de conectare cu întreaga comunitate dm într-un context deschis, prietenos și creativ, unde toată lumea este încurajată să se regăsească, să experimenteze în stil dm și să își exprime frumusețea în termenii proprii”.a transmis Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.

Desfășurat pe 24 și 25 mai la București, evenimentul a oferit participanților un traseu imersiv cu 3 zone tematice, I am classy, I am modern; I am earthly, I am heaven; I am sexy, I am divine – inspirate din melodia campaniei I am woman (Emmy Meli) și gândite pentru a încuraja testarea, descoperirea și inspirația. Experiențele au celebrat frumusețea în toate formele ei, iar activările brandurilor partenere au fost special concepute pentru a reflecta diversitatea și autenticitatea.

Activările au inclus sesiuni de make-up și hair styling, ateliere creative: analize de culoare, atelier de creație cosmetică (măști pentru față), nails spa, make-up glam, împletituri romantice, precum și interacțiuni cu influenceri, concursuri și surprize pregătite de cele peste 20 de branduri partenere și branduri dm, printre care Pantene, Revox, Oral B, Nivea, Balea, Elmiplant, Essence, Syoss, Organic Shop, Minoxicapil, Skin1004, Purito, Langhaarmädchen, Alverde, Garnier, Sundance, Bell HypoAllergenic, Parsa, Sensodyne, Dove, Vaseline, Adidas, Rimmel London, Trend It Up, Ebelin, Maybelline, Nutrino Lab, OGX,  Neutrogena, Chilly, Make-up Revolution, Real Techniques, Tangle Teezer, Cewe, dmBio, Oshee. Atmosfera vibrantă a fost susținută de sounduri energice, photo corners strălucitoare și concursuri cu premii la fiecare stand, care au completat întreaga experiență.

Pe lângă activările de brand, cei prezenți au interacționat cu influenceri cunoscuți, precum Lorena Șerban, Carmen Brumă, Dana Rogoz, Christina One și mulți alți creatori de conținut apreciați în comunitățile iubitorilor de frumos. Mai mult, aceștia au participat la sesiuni foto tematice și au creat conținut în studiouri special amenajate, unde frumusețea s-a văzut prin ochii fiecăruia.

Un goodie bag cu peste 30 dintre cele mai iubite produse de beauty și mii de reacții live

Ediția din București a însemnat sute de ore de conținut creat pe loc și zeci de branduri implicate activ în construirea unei experiențe memorabile. Find Your Beauty by dm a fost mai mult decât un eveniment de beauty, a fost o celebrare colectivă a autenticității, fără filtre sau reguli impuse. A reprezentat un spațiu unde frumusețea individuală s-a simțit și a fost exprimată în cadrul fiecărei activități.

Accesul la eveniment a fost exclusiv pe bază de bilet achiziționat în avans. La finalul evenimentului, participanții au plecat cu un goodie bag cu peste 30 de produse atent selecționate din portofoliul dm și al brandurilor partenere.

Pentru cei care nu au ajuns la evenimentul de la Uzina Electrică Filaret, dm a transmis, prin aplicația mobilă dm-ul meu, trei ediții speciale dmLive, direct din cadrul evenimentului, alături de Carmen Brumă, Alex Docea, Camelia Crișan. Acestea au fost urmărite de peste 36.000 utilizatori din întreaga țară.

Iași – următoarea destinație pentru Find Your Beauty by dm
Find Your Beauty by dm ajunge pe 14-15 iunie și în Iași, la Palas Mall, unde toți iubitorii de frumusețe și experiențe unice sunt așteptați cu aceeași energie, atmosferă și ocazii de a testa, descoperi și celebra frumusețea în toate formele ei.

Biletele  vor putea fi achiziționate pe www.iabilet.ro


Despre dm drogerie markt

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa.  În România, dm  este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 160 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.