VGP lansează o amplă campanie de conștientizare a brandului în întreaga Europă, prezentând unii dintre clienții săi de top

VGP, dezvoltator, proprietar și administrator pan-european de proprietăți logistice și semi-industriale de înaltă calitate, precum și furnizor de soluții de energie regenerabilă, lansează o amplă campanie de conștientizare a brandului în toată Europa, evidențiind angajamentul său de a construi spații care răspund nevoilor în continuă evoluție ale clienților săi. VGP își începe campania chiar înainte de participarea la târgul Transport Logistic din München, unul dintre cele mai mari târguri de logistică și transport din Europa. În colaborare cu agenția SuperRebel.Agency, a fost creată o campanie de marketing curajoasă pentru a evidenția colaborarea cu unii dintre clienții săi de top. Această inițiativă strategică subliniază angajamentul VGP față de inovație, sustenabilitate și soluții centrate pe client în sectorul imobiliar logistic și industrial.

De la aeroporturi la publicații de specialitate în 16 țări

Noua campanie curajoasă va fi lansată în întreaga Europă și va prezenta nu doar ce construiește VGP, ci și poveștile celor pentru care construiește. Peste 400 de branduri globale, precum Opel, Zalando, DPD și REWE, au ales VGP pentru nevoile lor în materie de logistică și imobiliare industriale. Campania demonstrează modul în care VGP oferă soluții personalizate pentru acești clienți și va fi vizibilă în 16 țări europene, incluzând aeroporturi importante, publicații de specialitate respectate, ediția europeană a Financial Times, precum și pe diverse canale digitale.

De la viziune la realitate

Campania este fundamentată pe ideea că VGP ajută clienții să își transforme viziunea în realitate. VGP sprijină clienții ca un furnizor complet de servicii, fiind un partener strategic care îi ajută să își realizeze ambițiile, de la primele schițe până la construcția finală și administrarea proprietății, cu locații adaptate viitorului și soluții concepute pentru succes.

Când Europa vrea să conducă în tehnologie mâine, VGP începe să construiască astăzi

Pe lângă clienții săi strategici din domeniul logisticii, VGP sprijină din ce în ce mai mult clienții din sectorul industrial high-tech, ajutându-i să își desfășoare activitatea și contribuind astfel la eforturile de reindustrializare din Europa. În acord cu viziunea sa de a susține creșterea economică a Europei, compania a anunțat recent câteva proiecte remarcabile. Acestea includ, printre altele: o fabrică de producție de baterii de ultimă generație pentru Hyundai Mobis în Pamplona, Spania; o fabrică de asamblare a robotaxiurilor pentru Verne în Zagreb, Croația; o unitate de producție ultramodernă pentru VAT în Arad, România, în sprijinul industriei semiconductoarelor; o unitate de asamblare și producție pentru ISAR Aerospace în München; și un Campus de Inovație Verde pentru Opel în Rüsselsheim, Frankfurt, Germania. Multe dintre aceste proiecte, care reflectă industriile viitorului, sunt prezentate în campania de conștientizare a brandului VGP.

Despre VGP

VGP este un proprietar, administrator și dezvoltator pan-european de spații logistice și semi-industriale de înaltă calitate, precum și un furnizor de soluții de energie regenerabilă. VGP are un model de afaceri complet integrat, cu o vastă experiență de-a lungul întregului lanț valoric. Fondată în 1998, în Republica Cehă, ca o companie belgiană de familie în domeniul dezvoltării imobiliare, VGP activează, astăzi, cu aproximativ 378,4 echivalenti normă întreagă, în 18 țări europene, direct și prin mai multe parteneriate de tip joint ventures 50:50. În decembrie 2024, valoarea brută a activelor VGP, incluzând parteneriatele de tip joint venture de 100%, s-a ridicat la 7,8 miliarde de euro, iar compania a înregistrat o valoare netă a activelor (EPRA NTA) de 2,4 miliarde de euro. VGP este listată pe Euronext Brussels (ISIN: BE0003878957). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.vgpparks.eu.