
Brandul Elit a fost desemnat câștigător al premiului „Votat Brandul Anului® 2025” la categoria „Produse din carne”.
Premiul reprezintă o recunoaștere publică oferită de consumatorii români care aleg brandul Elit datorită calității constante, spiritului inovator și responsabilității demonstrate de-a lungul celor 23 de ani de activitate.
Suntem onorați de obținerea de către brandul Elit a distincției „Votat Brandul Anului®”, care completează în mod firesc renumita competiție „Votat Produsul Anului®”, ce premiază inovația și excelența încă din 1987. Această recunoaștere este cu atât mai valoroasă cu cât vine în urma unui proces de selecție riguros, bazat exclusiv pe opiniile consumatorilor și pe o metodologie certificată. Ediția din 2025 a adus o schimbare importantă prin introducerea unei aplicații mobile, care a permis evaluarea directă, în urma unei interacțiuni reale cu produsele – un pas esențial pentru a înțelege în mod autentic percepția publicului asupra brandului și impactului acestuia in industrie.
Ne bucurăm că angajamentul nostru față de calitate, sustenabilitate și responsabilitate socială a fost remarcat și apreciat în acest context.
„Suntem onorați și recunoscători pentru acest premiu acordat de consumatorii români. Este o confirmare a faptului că eforturile noastre de a aduce pe piață produse de calitate superioară și de a inova constant sunt apreciate. Le mulțumesc în mod special tuturor angajaților Elit, a căror pasiune și dedicare fac posibil acest succes. De asemenea, le mulțumim clienților noștri, care ne oferă încrederea și sprijinul lor zi de zi. Acest premiu ne motivează să continuăm să inovăm și să fim un reper de calitate și responsabilitate în industria noastră.” – a declarat Cristian Orădan, Director General Elit.
„Acest premiu ne onorează și confirmă direcția pe care am ales-o: aceea de a fi mereu atenți la nevoile și preferințele clienților noștri și de a seta standarde în industrie. Ne dorim să oferim nu doar produse de calitate superioară, ci și soluții care răspund cerințelor actuale, de la gustul autentic până la sustenabilitate. Rezultatele din acest studiu ne arată că suntem pe drumul cel bun și ne impulsionează să continuăm cu și mai multă energie. Mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri din retail – împreună, ducem mai departe tradiția de excelență a brandului Elit.” – a declarat Dan Buda, Chief Sales Officer Elit.
Despre Elit SRL
Elit a devenit unul dintre cei mai importanți jucători al pieței de mezeluri din România, prin achizițiile Maier Com în 2019 și Goodies în 2023. Compania are o producție anuală aprox. 50.000 tone de mezeluri în cadrul celor 5 fabrici proprii din Alba, București, Arad și Prahova. Sortimentația largă de mezeluri, de la fiert-afumate, crud-uscate sau specialități, este produsă sub umbrela brandurilor proprii Elit și Plin de Carne și în sistem de marcă privată. Produsele sunt ambalate în cantități variate, de la gastro la feliate și comercializate preponderent în comerțul tradițional, dar și în rețele naționale de magazine sau la export.
Mai multe detalii chiar aici: https://www.mezeluri.ro/
Despre Votat Brandul Anului
Studiu realizat online, de Treetz Sprl, între 24 Martie – 31 Mai 2025, pe 23 categorii. Eșantionul total al studiului a fost de 6445 respondenți din mediul urban, peste 18 ani. În categoria “Produse din carne”, eșantionul a fost de 500 respondenți. Criteriile de evaluare au fost: inovație, atractivitate, intenție de cumpărare, recomandare, responsabilitate socială. Brandurile câștigătoare au fost votate de către consumatori dintre branduri similare în categorie. Detalii pe www.votatbrandulanului.ro .