București, 9 septembrie 2025 – Grupul Ion Moș, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunță achiziția companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele sale inovatoare în domeniul mixurilor pentru deserturi. Achiziția face parte din strategia grupului de a extinde cele trei linii de business existente – Industrie, HoReCa și Retail prin integrarea unor branduri locale cu potențial, care împărtășesc aceleași valori: calitate, inovație, familie și responsabilitate.

Fondată pe tendințele internaționale ale producătorilor de ingrediente pentru deserturi, Lucas Bites s-a diferențiat rapid prin rețete simple și mai ales sănătoase, câștigând notorietate și fiind deja prezentă în rețele de retail. Succesul companiei și creșterea sa constantă au transformat achiziția într-o oportunitate pentru Grupul Ion Moș, care își consolidează astfel portofoliul pe segmentul Retail.

„Achiziția companiei Lucas Bites ne permite să integrăm în familia Ion Moș un business performant, construit pe inovație și integritate. Continuăm să investim în branduri românești cu potențial de creștere și să oferim consumatorilor produse sănătoase.” a declarat Eugen Cărăgui, CEO Ion Moș

“Povestea Lucas Bites a început dintr-o dorință personală: aceea de a crea produse gustoase și sănătoase, pe care să le pot oferi familiei mele, dar și oricui își dorește să mănânce bine, rapid și fără compromisuri. Astăzi, Lucas Bites este pregătit pentru următorul nivel.” a declarat Florin Butnaru, fondator Lucas Bites
Pentru consumatori, Lucas Bites rămâne același brand dedicat gustului și simplității, care oferă produse sănătoase și ușor de preparat, însă cu forța și resursele care să îl ducă la un nou nivel de dezvoltare.
„Lucas Bites completează perfect portofoliul nostru. Vom continua să dezvoltăm acest brand cu aceeași grijă pentru calitate și cu obiectivul de a-l extinde atât pe piața locală, cât și internațional.” a declarat Eugen Cărăgui, CEO Ion Moș
Despre Grupul Ion Moș
Fondat în 1992, Grupul Ion Moș este un jucător major în industria alimentară, activ în peste 60 de țări și cu un portofoliu ce acoperă trei direcții principale: ingrediente și soluții pentru industrie, produse dedicate profesioniștilor HoReCa și branduri pentru consumatorii casnici. Cu trei fabrici de amestecuri uscate (inclusiv unități specializate pe produse Halal), o unitate pentru lichide și un centru de aplicații, compania investește permanent în inovație, calitate și gust autentic.
Despre Lucas Bites
Lansat în 2018 la Năvodari, Lucas Bites s-a remarcat prin mixurile sale naturale pentru deserturi și produse de panificație, create exclusiv din ingrediente de calitate, fără conservanți, coloranți sau zahăr alb rafinat. Prezent în rețele precum Kaufland, DM, Dr. Max, Bebe Tei, Farmaciile Tei și în peste 2.000 de locații HoReCa, brandul a devenit un nume de referință pentru consumatorii care caută soluții sănătoase și gustoase.