în Turism & Hotel

Corso Brasserie se redeschide la Grand Hotel Bucharest, aducând spiritul italian în inima orașului

Corso Brasserie se redeschide la Grand Hotel Bucharest, aducând spiritul italian în inima orașului

Grand Hotel Bucharest marchează un nou început odată cu redeschiderea Corso Brasserie, acum reinventată cu un aer autentic italian. Cu vedere spre Bulevardul Nicolae Bălcescu, restaurantul emblematic capătă o nouă identitate: un loc unde aromele italiene autentice, ospitalitatea caldă și eleganța relaxată a unei trattorii se întâlnesc pentru a crea o experiență memorabilă. Călătoria gustului […]

Radisson Blu Hotel, București obține certificarea BREEAM In-Use „Excellent”, fiind primul hotel de 5 stele din București care atinge această performanță

Radisson Blu Hotel, București obține certificarea BREEAM In-Use „Excellent”, fiind primul hotel de 5 stele din București care atinge această performanță

Radisson Blu Hotel, București, parte a Radisson Hotel Group, anunță cu mândrie o realizare de referință: obținerea calificativelor BREEAM In-Use „Excellent” pentru Asset Performance (Partea 1) și Management Performance (Partea 2)[1], devenind primul hotel de 5 stele din București care atinge această performanță. Această certificare independentă plasează hotelul printre cele mai performante proprietăți din România, […]

Grupul Ion Moș preia brandul românesc Lucas Bites și marchează un nou pas în consolidarea portofoliului său

Grupul Ion Moș preia brandul românesc Lucas Bites și marchează un nou pas în consolidarea portofoliului său

București, 9 septembrie 2025 – Grupul Ion Moș, unul dintre liderii industriei alimentare din România, anunță achiziția companiei Lucas Bites, recunoscută pentru produsele sale inovatoare în domeniul mixurilor pentru deserturi. Achiziția face parte din strategia grupului de a extinde cele trei linii de business existente – Industrie, HoReCa și Retail prin integrarea unor branduri locale […]

A început Korean Days, cel mai mare festival dedicat culturii Sud-Coreene! Experiența sud-coreeană autentică se trăiește la Therme București, între 20 și 26 august 2025

A început Korean Days, cel mai mare festival dedicat culturii Sud-Coreene! Experiența sud-coreeană autentică se trăiește la Therme București, între 20 și 26 august 2025

București, 15 august 2025. Therme București, cel mai mare centru de wellness din Europa și lider în promovarea stării de bine, anunță startul celei de-a doua ediții a festivalului “Korean Days @Therme – Sounds & Vibes”. Evenimentul are loc în perioada 20-26 august 2025 și aduce în prim-plan o călătorie senzorială unică, care îmbină arta, […]

Cheltuielile pentru turismul de agrement vor crește de trei ori până la 15 trilioane de dolari până în 2040, impulsionate de excursii interne și piețele emergente

Cheltuielile pentru turismul de agrement vor crește de trei ori până la 15 trilioane de dolari până în 2040, impulsionate de excursii interne și piețele emergente

Un nou studiu realizat de BCG oferă o imagine asupra turistului viitorului Turismul de agrement este pe cale să-și tripleze valoarea până în 2040, crescând de la 5 trilioane de dolari în prezent la 15 trilioane, potrivit unui nou raport publicat de Boston Consulting Group (BCG). Însă nu turismul internațional este motorul acestei creșteri spectaculoase. […]

METRO România lansează „HoReCa Manifesto” – O campanie care spune povestea reală a oamenilor din industria ospitalității

METRO România lansează „HoReCa Manifesto” – O campanie care spune povestea reală a oamenilor din industria ospitalității

București, 14 iulie 2025 – Sub umbrela „Vis de Antreprenor”, METRO România lansează campania „HoReCa Manifesto” – un proiect dedicat celor care transformă ospitalitatea în vocație, zi de zi. Un Manifesto, nu doar un mesaj HoReCa Manifesto nu este doar o campanie de comunicare. E o declarație publică de sprijin, un semnal că METRO înțelege […]

După ce a depășit pragul de 10 milioane de euro venituri, WENS Travel își propune să crească segmentele de incoming și business travel în 2025

După ce a depășit pragul de 10 milioane de euro venituri, WENS Travel își propune să crească segmentele de incoming și business travel în 2025

CLUJ-NAPOCA, 10 martie 2025: WENS Travel, agenție de turism românească, fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Călușer, a încheiat anul 2024 cu venituri de 10 milioane de euro și țintește pentru 2025 o creștere de 10-12%,  generată în principal de  atragerea în România a turiștilor străini (incoming) și dezvoltarea segmentului de business travel. „WENS […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!