- „Lessons of Worth” este un manifesto global marca L’Oréal Paris dedicat femeilor de pretutindeni, un apel către acceptare, iubire de sine, autenticitate, îmbrățișarea diversității, colaborare între femei, o celebrare a feminității și a puterii pe care femeile o au atât împreună, cât și individual.
- Nadia Comăneci, Lili Sandu, Alina Eremia și Simona Păun sunt ambasadoarele campaniei în România, unite de un obiectiv comun important – consolidarea încrederii și susținerii în rândul femeilor, prin împărtășirea propriilor povești de viață inspiraționale.
L’Oréal Paris, unul dintre brandurile cele mai cunoscute la nivel global din portofoliul L’Oréal Groupe, anunță lansarea în România a campaniei „Lessons of Worth”, un manifesto dedicat femeilor și relației puternice dintre acestea, ce are la bază prețuirea autenticității și susținerea reciprocă. Campania este un apel către acceptare, iubire de sine, autenticitate, îmbrățișarea diversității și colaborare între femei. „Lessons of Worth” este o celebrare a feminității și a puterii pe care femeile o au atât împreună, cât și individual.
La 53 de ani de la lansarea sloganului semnătură „Pentru că merit! / Because I’m Worth It!”, L’Oréal Paris, primul brand de frumusețe din lume care a subliniat importanța stimei de sine, rămâne dedicat aprofundării acestui mesaj puternic. Prin campania „Lessons of Worth”, ce are în centru mărturiile puternice ale unor femei apreciate la nivel național și internațional, brandul își continuă misiunea de a contribui la consolidarea încrederii și susținerii în rândul femeilor atât din România, cât și la nivel global.
„În calitate de lider mondial în industria frumuseții, L’Oréal Paris interacționează zilnic cu milioane de femei. Recunoaștem responsabilitatea noastră de a le susține, amintindu-le de propria lor valoare și inspirându-le să-și atingă potențialul maxim. ‘Pentru că merit’ este un mesaj universal, iar noi dorim să ne asigurăm că acesta rezonează profund și cu femeile din România. Prin intermediul campaniei “Lessons of Worth” și cu sprijinul personalităților Nadia Comăneci, Simona Păun, Lili Sandu și Alina Eremia, avem încredere că acest mesaj puternic va ajunge la femeile din întreaga țară.”, a declarat Elisabeth Czerczuk-Hottier, General Manager Consumer Product Division, L’Oréal Romania.
Nadia Comăneci, Lili Sandu, Alina Eremia și Simona Păun sunt ambasadoarele campaniei în România. Acestea, prin intermediul unor testimoniale, își propun să subliniaze impactul major pe care creșterea stimei de sine și susținerea reciprocă îl pot avea în rândul femeilor, atât la nivel individual, cât și colectiv. Ele se alătură ambasadoarelor campaniei la nivel global în această mișcare manifest – Jane Fonda, Eva Longoria, Kate Winslet, Andie MacDowell, Camila Cabello sau Viola Davis fiind doar o parte dintre acestea.
Prin această campanie, L’Oréal Paris accentuează sentimentul de „sisterhood”, unind ambasadoarele globale într-o mișcare cu un puternic obiectiv comun – încurajarea creșterii stimei de sine în rândul femeilor la nivel global. Astfel, prin intermediul unor „Lessons of Worth”, ambasadoarele campaniei povestesc cum și-au crescut stima de sine și cum au căpătat încredere și curaj, prin intermediul experințelor personale, împărtășind cu publicul larg propriile povești inspiraționale.
În România, brandul a marcat lansarea campaniei printr-un eveniment dedicat celebrării femeilor, la care au participat atât ambasadoarele campaniei, cât și alte personalități din România. În cadrul evenimentului, participantele au fost invitate să se alăture mișcării „Lessons of Worth”, prin crearea unui video în cadrul căruia au împărtășit ce înseamnă pentru ele „Pentru că merit! / Because I’m Worth It!”.
„Lessons of Worth este o campanie care nu celebrează doar reușitele, ci redefinește valoarea dincolo de medalii și trofee. Mă bucur enorm să fac parte din această inițiativă, pentru că mesajul ei este unul puternic și necesar: merităm nu doar prin ceea ce realizăm, ci și prin ceea ce suntem. Întotdeauna am crezut că „Pentru că meriți” este despre succes. Despre a fi cea mai bună, despre a câștiga, despre a nu greși niciodată. Dar, cu timpul, am realizat că înseamnă mult mai mult. Înseamnă să ai încredere în tine. Să îți dai voie să fii imperfectă. Să știi că ești suficientă exact așa cum ești.”, a transmis Nadia Comăneci, multiplă campioană olimpică, prima gimnastă care a obținut nota 10 într-o competiție olimpică & ambasadoarea campaniei „Lessons of Worth” în România.
O odă a stimei de sine pentru femeile de pretutindeni
Creat în 1971 de către Ilon Sprecht, o tânără copywriter în vârstă de 23 de ani, sloganul L’Oréal Paris „Pentru că merit! / Because I’m Worth It!” întruchipează spiritul îndrăzneț al brandului și angajamentul față de femei. Primul slogan de acest fel, care sărbătorește frumusețea în toată diversitatea ei, rostit de o femeie, a făcut înconjurul lumii în ultima jumătate de secol. Acesta exemplifică viziunea L’Oréal Paris despre frumusețe – un aspect universal și incluziv, care îmbrățișează toate culturile și identitățile.
Despre L’Oréal Groupe România
L’Oréal Groupe România, parte a Grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal Groupe România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
Despre L’Oréal Paris
L’Oréal Paris este un brand emblematic din portofoliul L’Oréal Groupe, apreciat la nivel global, dedicat să ofere produse de înfrumusețare inovatoare și accesibile, care îmbină calitatea, eficacitatea și siguranța. Cu o prezență puternică în România, brandul L’Oréal Paris este angajat să inspire încredere și să celebreze frumusețea în toate formele sale, oferind o gamă largă de produse de machiaj, îngrijire a pielii, îngrijire și colorare a părului.