Postări pentru compania "LION COMMUNICATION SERVICES SA"

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare

București, 7 iulie 2025 – L’Oréal România și Comisia Națională a României pentru UNESCO continuă să încurajeze și să susțină talentul și excelența științifică în cercetare, prin organizarea ediției comasate 2024-2025 a programului de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință”. Pentru ediția comasată 2024-2025, L’Oréal – UNESCO Pentru Femeile din Știință va acorda zece burse în valoare […]

Analiză Storia: Prețurile medii ale chiriilor – tendințele lunii iunie în marile orașe din România

Analiză Storia: Prețurile medii ale chiriilor – tendințele lunii iunie în marile orașe din România

4 iulie 2025 În luna iunie 2025, prețurile chiriilor s-au menținut la un nivel similar cu cel din luna anterioară, însă au înregistrat o creștere medie de 5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai accesibile chirii, calculate pentru apartamente cu 1 până la 4 camere, din rândul marilor orașe analizate, s-au înregistrat […]

Analiză Storia: În luna iunie, apartamentele de vânzare s-au scumpit cu 12% față de anul trecut

Analiză Storia: În luna iunie, apartamentele de vânzare s-au scumpit cu 12% față de anul trecut

1 iulie 2025 În luna iunie, prețurile apartamentelor noi și vechi din marile orașe ale României au înregistrat o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform analizei Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX. Cele mai accentuate creșteri anuale, cumulate pentru ambele categorii de locuințe, au fost observate în Craiova (+17%), […]

Studiu Storia: Nivelul de încredere în agenții și dezvoltatorii imobiliari este de 2,5 din 5. Cum își propun profesioniștii să îl crească?

Studiu Storia: Nivelul de încredere în agenții și dezvoltatorii imobiliari este de 2,5 din 5. Cum își propun profesioniștii să îl crească?

26 iunie, București Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX, a derulat în perioada mai-iunie 2025 un nou studiu dedicat înțelegerii relației dintre potențialii clienți și profesioniștii din domeniul imobiliar. Concluziile sondajului arată că, deși nivelul de încredere rămâne scăzut, există o tendință de ușoară creștere, înregistrată după o perioadă de doar 6 luni. În […]

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

Iunie 2025 — Compania sportivă globală PUMA dezvăluie mingea oficială de meci pentru Premier League, pregătită să ajungă pe terenuri, în parcuri și în grădini din întreaga lume, atât pentru jucători, cât și pentru fani, în anticiparea sezonului 2025/26. Inspirată de momente memorabile și creată pentru a genera altele noi, noua minge Premier League este […]

Evenimentele revin în 2025, dar așteptările s-au schimbat – Studiu Starcom și perspective din comunitatea Untold

Evenimentele revin în 2025, dar așteptările s-au schimbat – Studiu Starcom și perspective din comunitatea Untold

Ce vor românii în 2025 de la evenimente? – Experiențe memorabile, nu doar spectacol.– Organizare fără fricțiuni: program clar, zone de relaxare, atmosferă atractivă.– Prezență online activă: live-uri, backstage, interactivitate.– Branduri care oferă valoare, nu doar expunere. București, 23 iunie 2025 – Românii își doresc tot mai mult să participe la evenimente, dar au așteptări […]

OLX Group încheie anul financiar 2025 cu rezultate solide: venituri în creștere cu 18% și o majorare de 61% a profitului

OLX Group încheie anul financiar 2025 cu rezultate solide: venituri în creștere cu 18% și o majorare de 61% a profitului

București, 23 iunie 2025 OLX Group („OLX”), lider global în domeniul anunțurilor online și parte a grupului Prosus N.V., care operează în România brandurile OLX, Autovit.ro și Storia, a raportat rezultate solide pentru anul financiar 2025 (aprilie 2024 – martie 2025). Compania a generat venituri de 777 milioane de dolari, în creștere cu 18% față […]

Cum arată un cartier ideal, conturat de specialiști? Storia lansează „Cartierul Perfect” – o inițiativă care reunește expertiza din urbanism, transport, calitatea aerului și imobiliare

Storia lansează „Cartierul Perfect” – un proiect care propune o machetă conceptuală care ilustrează, cu ajutorul experților, cum ar putea arăta un cartier urban construit în jurul nevoilor cetățenilor. Mersul pe jos, bicicleta și transportul public sunt prioritare, curtea școlii devine spațiu deschis comunității, iar toate intervențiile pun accent pe siguranță, accesibilitate și calitatea vieții. […]

Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată

București, 19 iunie 2025  Ce-ar fi dacă sunetul inconfundabil al crack-ului de ciocolată Magnum ar pătrunde în lumea jocurilor video? Dacă fiecare trosnet, scârțâit sau explozie dintr-un joc ar declanșa instant pofta de înghețată? Așa a apărut The Magnum Crack Hunt – o campanie îndrăzneață care a reprogramat reflexele gamerilor pentru a asocia fiecare „crack” cu plăcerea oferită […]

Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani

Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani

București, 18 iunie 2025 – În urma unui proces complex de selecție, Saatchi & Saatchi a fost desemnată câștigătoarea pitch-ului organizat de  ING Bank România, care a vizat selectarea unui partener strategic de comunicare integrată. Procesul de selecție a fost unul intens și competitiv, concentrat pe identificarea unui partener capabil să transforme viziunea ING în campanii memorabile și rezultate concrete.  Saatchi&Saatchi  s-a […]

TikTok celebrează trendsetterii și creatorii de cultură la Festivalul Cannes Lions

TikTok celebrează trendsetterii și creatorii de cultură la Festivalul Cannes Lions

București, 17 iunie 2025 – TikTok celebrează brandurile și creatorii care conduc schimbarea, valorifică tendințele și generează impact în lumea reală în cadrul ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions. La Cannes, TikTok dezvăluie efectul „Only on TikTok” și ajută specialiștii în marketing să interacționeze cu publicul. Comunitatea TikTok a schimbat […]

Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025

Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025

București, 16 iunie 2025 – Leo Burnett București își reconfirmă statutul de lider al industriei de comunicare din România, câștigând titlul de Agenția Anului la ediția din acest an a Effie Awards România. Este pentru a șasea oară în ultimii 10 ani când agenția primește acest prestigios titlu – o performanță ce reflectă consecvența în […]

TikTok Ad Awards CE 2025: TikTok va premia cele mai bune campanii publicitare din Europa Centrală și de Est

TikTok Ad Awards CE 2025: TikTok va premia cele mai bune campanii publicitare din Europa Centrală și de Est

București, 11 iunie 2025 – Înscrierile pentru TikTok Ad Awards CE 2025 – cea mai importantă competiție TikTok dedicată brandurilor din Europa Centrală și de Est – s-au deschis pe 9 iunie. În cadrul competiției vor fi premiate cele mai creative și eficiente campanii publicitare construite pe abordarea „TikTok-first”. Înscrierile sunt deschise până pe 24 […]

A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom

A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom

București, 6 iunie 2025 – L’Oréal România, prin brandul său La Roche-Posay, își continuă misiunea de a proteja sănătatea pielii și de a promova îngrijirea responsabilă la soare, prin lansarea celei de-a 15-a ediții a campaniei naționale „Zilele Protecției Solare”. Această inițiativă a La Roche-Posay se aliniază perfect cu angajamentul global L’Oréal de a oferi […]

TREI STUDENȚI DE LA FABIZ-ASE VOR REPREZENTA ROMÂNIA ÎN FINALA INTERNAȚIONALĂ A COMPETIȚIEI DE BUSINESS L’ORÉAL BRANDSTORM

TREI STUDENȚI DE LA FABIZ-ASE VOR REPREZENTA ROMÂNIA ÎN FINALA INTERNAȚIONALĂ A COMPETIȚIEI DE BUSINESS L’ORÉAL BRANDSTORM

București, 21 mai 2025 – L’Oréal România anunță finalizarea etapei naționale a competiției internaționale de business L’Oréal Brandstorm. Echipa ÉMANCIPÉ, formată din trei studenți în anul III licență la Facultatea de Administrarea Afacerilor (FABIZ) din cadrul Academiei de Studii Economice din București, a fost declarată câștigătoare, urmând să reprezinte România în cadrul finalei internaționale ce […]

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România BIPA va intra în România în 2026 BIPA se va extinde în România anul viitor. Acest pas strategic subliniază succesul și creșterea companiei pe piețele sale existente din Austria și Croația și marchează o etapă semnificativă în strategia de extindere internațională a întregului grup […]

Alianță strategică între Affidea România și Clinica CCBR Clinical Research Network privind dezvoltarea cercetării clinice în România

București, România — [23.05.2025] — Într-un demers strategic, menit să transforme domeniul cercetării clinice din țara noastră, Affidea România și Clinica CCBR Clinical Research Network anunță o alianță strategică prin care Clinica CCBR Clinical Research Network va coordona activitățile de cercetare clinică desfășurate în cadrul Clinicilor Affidea | MedEuropa, stabilind un nou standard de excelență, […]

Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구

Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구

Disponibilă în cantități limitate la nivel mondial, sticla ediție specială Tequila Don Julio 194구 (구 se pronunță „Gou”) celebrează legătura profundă a brandului cu muzica și cultura vieții de noapte. București, 29 mai 2025 – Tequila Don Julio, cel mai vândut brand de tequila din lume[1], anunță cu entuziasm un nou parteneriat creativ cu DJ-ul […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!