Postări pentru compania "LION COMMUNICATION SERVICES SA"

Analiză Storia: În luna iunie, apartamentele de vânzare s-au scumpit cu 12% față de anul trecut

Analiză Storia: În luna iunie, apartamentele de vânzare s-au scumpit cu 12% față de anul trecut

1 iulie 2025 În luna iunie, prețurile apartamentelor noi și vechi din marile orașe ale României au înregistrat o creștere de 12% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform analizei Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX. Cele mai accentuate creșteri anuale, cumulate pentru ambele categorii de locuințe, au fost observate în Craiova (+17%), […]

Studiu Storia: Nivelul de încredere în agenții și dezvoltatorii imobiliari este de 2,5 din 5. Cum își propun profesioniștii să îl crească?

Studiu Storia: Nivelul de încredere în agenții și dezvoltatorii imobiliari este de 2,5 din 5. Cum își propun profesioniștii să îl crească?

26 iunie, București Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX, a derulat în perioada mai-iunie 2025 un nou studiu dedicat înțelegerii relației dintre potențialii clienți și profesioniștii din domeniul imobiliar. Concluziile sondajului arată că, deși nivelul de încredere rămâne scăzut, există o tendință de ușoară creștere, înregistrată după o perioadă de doar 6 luni. În […]

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

Iunie 2025 — Compania sportivă globală PUMA dezvăluie mingea oficială de meci pentru Premier League, pregătită să ajungă pe terenuri, în parcuri și în grădini din întreaga lume, atât pentru jucători, cât și pentru fani, în anticiparea sezonului 2025/26. Inspirată de momente memorabile și creată pentru a genera altele noi, noua minge Premier League este […]

Evenimentele revin în 2025, dar așteptările s-au schimbat – Studiu Starcom și perspective din comunitatea Untold

Evenimentele revin în 2025, dar așteptările s-au schimbat – Studiu Starcom și perspective din comunitatea Untold

Ce vor românii în 2025 de la evenimente? – Experiențe memorabile, nu doar spectacol.– Organizare fără fricțiuni: program clar, zone de relaxare, atmosferă atractivă.– Prezență online activă: live-uri, backstage, interactivitate.– Branduri care oferă valoare, nu doar expunere. București, 23 iunie 2025 – Românii își doresc tot mai mult să participe la evenimente, dar au așteptări […]

OLX Group încheie anul financiar 2025 cu rezultate solide: venituri în creștere cu 18% și o majorare de 61% a profitului

OLX Group încheie anul financiar 2025 cu rezultate solide: venituri în creștere cu 18% și o majorare de 61% a profitului

București, 23 iunie 2025 OLX Group („OLX”), lider global în domeniul anunțurilor online și parte a grupului Prosus N.V., care operează în România brandurile OLX, Autovit.ro și Storia, a raportat rezultate solide pentru anul financiar 2025 (aprilie 2024 – martie 2025). Compania a generat venituri de 777 milioane de dolari, în creștere cu 18% față […]

Cum arată un cartier ideal, conturat de specialiști? Storia lansează „Cartierul Perfect” – o inițiativă care reunește expertiza din urbanism, transport, calitatea aerului și imobiliare

Storia lansează „Cartierul Perfect” – un proiect care propune o machetă conceptuală care ilustrează, cu ajutorul experților, cum ar putea arăta un cartier urban construit în jurul nevoilor cetățenilor. Mersul pe jos, bicicleta și transportul public sunt prioritare, curtea școlii devine spațiu deschis comunității, iar toate intervențiile pun accent pe siguranță, accesibilitate și calitatea vieții. […]

Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată

București, 19 iunie 2025  Ce-ar fi dacă sunetul inconfundabil al crack-ului de ciocolată Magnum ar pătrunde în lumea jocurilor video? Dacă fiecare trosnet, scârțâit sau explozie dintr-un joc ar declanșa instant pofta de înghețată? Așa a apărut The Magnum Crack Hunt – o campanie îndrăzneață care a reprogramat reflexele gamerilor pentru a asocia fiecare „crack” cu plăcerea oferită […]

Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani

Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani

București, 18 iunie 2025 – În urma unui proces complex de selecție, Saatchi & Saatchi a fost desemnată câștigătoarea pitch-ului organizat de  ING Bank România, care a vizat selectarea unui partener strategic de comunicare integrată. Procesul de selecție a fost unul intens și competitiv, concentrat pe identificarea unui partener capabil să transforme viziunea ING în campanii memorabile și rezultate concrete.  Saatchi&Saatchi  s-a […]

TikTok celebrează trendsetterii și creatorii de cultură la Festivalul Cannes Lions

TikTok celebrează trendsetterii și creatorii de cultură la Festivalul Cannes Lions

București, 17 iunie 2025 – TikTok celebrează brandurile și creatorii care conduc schimbarea, valorifică tendințele și generează impact în lumea reală în cadrul ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions. La Cannes, TikTok dezvăluie efectul „Only on TikTok” și ajută specialiștii în marketing să interacționeze cu publicul. Comunitatea TikTok a schimbat […]

Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025

Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025

București, 16 iunie 2025 – Leo Burnett București își reconfirmă statutul de lider al industriei de comunicare din România, câștigând titlul de Agenția Anului la ediția din acest an a Effie Awards România. Este pentru a șasea oară în ultimii 10 ani când agenția primește acest prestigios titlu – o performanță ce reflectă consecvența în […]

TikTok Ad Awards CE 2025: TikTok va premia cele mai bune campanii publicitare din Europa Centrală și de Est

TikTok Ad Awards CE 2025: TikTok va premia cele mai bune campanii publicitare din Europa Centrală și de Est

București, 11 iunie 2025 – Înscrierile pentru TikTok Ad Awards CE 2025 – cea mai importantă competiție TikTok dedicată brandurilor din Europa Centrală și de Est – s-au deschis pe 9 iunie. În cadrul competiției vor fi premiate cele mai creative și eficiente campanii publicitare construite pe abordarea „TikTok-first”. Înscrierile sunt deschise până pe 24 […]

A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom

A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom

București, 6 iunie 2025 – L’Oréal România, prin brandul său La Roche-Posay, își continuă misiunea de a proteja sănătatea pielii și de a promova îngrijirea responsabilă la soare, prin lansarea celei de-a 15-a ediții a campaniei naționale „Zilele Protecției Solare”. Această inițiativă a La Roche-Posay se aliniază perfect cu angajamentul global L’Oréal de a oferi […]

TREI STUDENȚI DE LA FABIZ-ASE VOR REPREZENTA ROMÂNIA ÎN FINALA INTERNAȚIONALĂ A COMPETIȚIEI DE BUSINESS L’ORÉAL BRANDSTORM

TREI STUDENȚI DE LA FABIZ-ASE VOR REPREZENTA ROMÂNIA ÎN FINALA INTERNAȚIONALĂ A COMPETIȚIEI DE BUSINESS L’ORÉAL BRANDSTORM

București, 21 mai 2025 – L’Oréal România anunță finalizarea etapei naționale a competiției internaționale de business L’Oréal Brandstorm. Echipa ÉMANCIPÉ, formată din trei studenți în anul III licență la Facultatea de Administrarea Afacerilor (FABIZ) din cadrul Academiei de Studii Economice din București, a fost declarată câștigătoare, urmând să reprezinte România în cadrul finalei internaționale ce […]

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România

BIPA, brandul de drogherii al Grupului REWE, se extinde în România BIPA va intra în România în 2026 BIPA se va extinde în România anul viitor. Acest pas strategic subliniază succesul și creșterea companiei pe piețele sale existente din Austria și Croația și marchează o etapă semnificativă în strategia de extindere internațională a întregului grup […]

Alianță strategică între Affidea România și Clinica CCBR Clinical Research Network privind dezvoltarea cercetării clinice în România

București, România — [23.05.2025] — Într-un demers strategic, menit să transforme domeniul cercetării clinice din țara noastră, Affidea România și Clinica CCBR Clinical Research Network anunță o alianță strategică prin care Clinica CCBR Clinical Research Network va coordona activitățile de cercetare clinică desfășurate în cadrul Clinicilor Affidea | MedEuropa, stabilind un nou standard de excelență, […]

Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구

Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구

Disponibilă în cantități limitate la nivel mondial, sticla ediție specială Tequila Don Julio 194구 (구 se pronunță „Gou”) celebrează legătura profundă a brandului cu muzica și cultura vieții de noapte. București, 29 mai 2025 – Tequila Don Julio, cel mai vândut brand de tequila din lume[1], anunță cu entuziasm un nou parteneriat creativ cu DJ-ul […]

Românii de Paște: între tradiție, bucuria mesei în familie și presiunea prețurilor

Studiu Starcom România: cum s-au reflectat obiceiurile de consum în alegerile românilor de Paște 2025 Paștele a trecut, dar comportamentele de consum din această perioadă spun o poveste relevantă pentru întreaga industrie de retail. Potrivit studiului realizat de Starcom România, românii continuă să păstreze tradițiile, dar în același timp își adaptează alegerile la realitatea economică […]

Măsurile TikTok pentru a proteja integritatea platformei pe parcursul alegerilor din România

Măsurile TikTok pentru a proteja integritatea platformei pe parcursul alegerilor din România

București, 25 aprilie 2025 – Pe măsură ce următoarea rundă de alegeri din România se apropie, TikTok anunță astăzi o serie de actualizări care consolidează activitatea continuă de a proteja platforma și de a conecta comunitatea la informații despre alegeri de încredere. TikTok le oferă oamenilor oportunitatea de a descoperi și a se conecta cu […]

Performics  intră pe piața din România cu soluții inovatoare de marketing digital,  susținute de Publicis Groupe

Performics  intră pe piața din România cu soluții inovatoare de marketing digital,  susținute de Publicis Groupe

Brandul global aduce pe piața locală expertiză din piețele mari, tehnologii avansate și o abordare integrată cu  rezultate superioare Performics, unul dintre liderii globali în marketing digital, intră oficial pe piața din România, oferind soluții inovatoare și know-how internațional. Parte a Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari și influente grupuri de comunicare și marketing […]

Împreună hrănim speranța: peste 186.000 kg de alimente donate în magazinele PENNY, la Colecta Națională de Alimente – ediția de Paște 2025

Împreună hrănim speranța: peste 186.000 kg de alimente donate în magazinele PENNY, la Colecta Națională de Alimente – ediția de Paște 2025

Între 4 și 6 aprilie, PENNY România a fost alături de Federația Băncilor pentru Alimente din România – FBAR și de cele nouă Bănci Regionale pentru Alimente în cea de-a XII-a ediție a Colectei Naționale de Alimente, o inițiativă care a devenit deja tradiție și care aduce speranță acolo unde este cea mai mare nevoie. […]

PENNY România extinde rețeaua de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Bolt Food

PENNY România extinde rețeaua de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Bolt Food

PENNY România continuă să își diversifice canalele de livrare la domiciliu și anunță un nou parteneriat cu platforma de livrare rapidă Bolt Food. Începând de acum, zilnic, între 08:00 și 21:00, clienții pot comanda o selecție variată de produse direct din aplicația Bolt Food, beneficiind de livrare rapidă din 108 magazine PENNY din 23 de […]

Creștere semnificativă pe platforma OLX Locuri de Muncă în primul trimestru din 2025

Creștere semnificativă pe platforma OLX Locuri de Muncă în primul trimestru din 2025

Numărul aplicărilor pentru joburi a crescut cu 16% față de aceeași perioadă din 2024, atingând 2,37 milioane București, România – 16 aprilie 2025 – În primul trimestru din 2025, secțiunea Locuri de Muncă de pe OLX România a înregistrat o creștere semnificativă de 16% a numărului de aplicări față de aceeași perioadă a anului trecut, […]

OLX: Creștere de 46% pentru livrările de produse electronice

OLX: Creștere de 46% pentru livrările de produse electronice

Opțiunea de livrare OLX Delivery câștigă tot mai multă popularitate în rândul utilizatorilor București, România – 10 aprilie 2025 – Românii cumpără tot mai multe produse electronice prin intermediul platformei OLX, folosind opțiunea de livrare directă (OLX Delivery). În primul trimestru al anului 2025, numărul tranzacțiilor completate cu livrare prin OLX Delivery în categoria Electronice […]

Studiu Somfy România: 73% dintre proprietarii de locuințe raportează facturi de energie mai mici după instalarea sistemelor de umbrire automatizate

Studiu Somfy România: 73% dintre proprietarii de locuințe raportează facturi de energie mai mici după instalarea sistemelor de umbrire automatizate

București, 8 aprilie 2025 – Un sondaj realizat de Somfy România arată faptul că rulourile exterioare motorizate îmbunătățesc semnificativ eficiența energetică și confortul termic în locuințe. Studiul, efectuat pe un eșantion de 304 proprietari de case individuale, a avut ca scop evaluarea impactului acestor sisteme de umbrire exterioare asupra consumului de energie și a confortului […]

Hochland România susține desfășurarea unei reprezentații speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, dedicată susținerii seniorilor și proiectelor intergeneraționale

Hochland România susține desfășurarea unei reprezentații speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, dedicată susținerii seniorilor și proiectelor intergeneraționale

București, 8 aprilie 2025 – Hochland România își reafirmă angajamentul față de proiectele intergeneraționale desfășurate de Fundația Regală Margareta a României, prin susținerea unei reprezentanții speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, jucată pe scena Teatrului Bulandra în preajma sărbătorilor pascale, cu scopul de a implica publicul bucureștean în strângerea […]

PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD”

• O viziune inovatoare asupra sportului, adaptată așteptărilor noii generații și bazată pe tradiția PUMA, concretizată prin campania „Go Wild”.• O creștere de 40% a investițiilor în publicitate comparativ cu 2024.• Rezultate inițiale promițătoare, cu campania „Go Wild” clasându-se în top 1% pentru creșterea preconizată a cotei de piață pe termen lung în piețe cheie […]

Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu

Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează prieteni fantastici ce abia așteaptă să-și spună povestea: Nessie, Oli Troli, Phoenixul, Dragonul, Pegasus, Grifonul, Bigfoot și Unicornul. Prin această colecție, PENNY își propune să ofere copiilor o experiență de joacă frumoasă pe […]

PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie în trei episoade care aduce în prim-plan momentele definitorii ale echipei naționale din ultimul an. Sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, PENNY continuă să fie alături de tricolori și să susțină […]

În luna femeilor, L’Oréal Paris lansează în România campania-manifest „Lessons of Worth”

În luna femeilor, L’Oréal Paris lansează în România campania-manifest „Lessons of Worth”

L’Oréal Paris, unul dintre brandurile cele mai cunoscute la nivel global din portofoliul L’Oréal Groupe, anunță lansarea în România a campaniei „Lessons of Worth”, un manifesto dedicat femeilor și relației puternice dintre acestea, ce are la bază prețuirea autenticității și susținerea reciprocă. Campania este un apel către acceptare, iubire de sine, autenticitate, îmbrățișarea diversității și […]

TikTok anunță noi modalități prin care sprijină părinții și ajută adolescenții în adoptarea unor obiceiuri digitale echilibrate

TikTok anunță noi modalități prin care sprijină părinții și ajută adolescenții în adoptarea unor obiceiuri digitale echilibrate

În fiecare zi, adolescenți din întreaga lume își exprimă creativitatea, se conectează cu prietenii și învață pe TikTok. Platforma a dezvoltat măsuri de siguranță riguroase pentru conturile adolescenților, setate în mod implicit, pentru a se asigura că tinerii au parte de experiențe pozitive pe TikTok, oferindu-le părinților un sentiment de siguranță. Aceste experiențe pozitive se […]

DUA LIPA ȘI ROSÉ ÎNCEP O NOUĂ AVENTURĂ CU PUMA SPEEDCAT

DUA LIPA ȘI ROSÉ ÎNCEP O NOUĂ AVENTURĂ CU PUMA SPEEDCAT

PUMA Speedcat se întoarce în lumina reflectoarelor cu o reinterpretare îndrăzneață, aducând un suflu nou spiritului de libertate și expresie personală. Susținută de vedete internaționale precum Dua Lipa și Rosé, această colecție emblematică îmbină estetica inspirată din motorsport cu un design contemporan, perfect pentru trendsetterii generației actuale. Dua Lipa, un simbol al nonconformismului, își începe […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!