Kiddo Entertainment a deschis recent a zecea locație a grupului, Hype Play Cluj. Situată în comuna Florești, județul Cluj, noua locație se întinde pe o suprafață de 4.000 mp și a implicat o investiție de peste 1,75 milioane de euro în cele mai moderne echipamente pentru entertainment, special concepute pentru această destinație.
Noul spațiu se adresează familiilor cu copii dar și studenților sau adulților în căutare de experiențe sociale diferite. Formatul include o gamă largă de atracții, precum trambuline, cățărări la 8 metri înălțime, obstacole Ninja Warrior gonflabile, trasee supendate și tiroliană, tobogane de adrenalină, zonă de Arcade, Lasertag și simulatoare VR.
„Ne dorim de mult timp să fim prezenți în Cluj, un oraș vibrant și mereu în mișcare. Suntem entuziasmați să devenim parte din comunitatea de aici și să contribuim la dezvoltarea ei prin experiențe memorabile” a declarat Cristina Alexandru Şucu, cofondatoarea brandurilor Kiddo și Hype Play.
Grupul Kiddo investește constant în introducerea de activități noi și captivante, asigurându-se că fiecare vizită este o experiență plină de surprize. Aceste inițiative fac centrele lansate să devină destinații perfecte pentru distracția întregii familii, combinând activitățile sportive și inovația tehnologică, pentru a crea amintiri de durată.
Brand-urile Kiddo și Hype Play sunt prezente deja în București (Băneasa, ParkLake, Romexpo, Colosseum, Sun Plaza), Iași (Palas și Mall Moldova), Constanța și Cluj. Locațiiile oferă o gamă variată de activități de divertisment și zone special amenajate pentru petreceri – de la aniversări memorabile până la ieșiri relaxante cu prietenii.
Deschiderea Hype Play Cluj este cea de a treia din acest an, grupul continuând un plan dinamic de extindere în capitală dar și în țară, inclusiv în Timișoara, Oradea, Sibiu, Brașov, Rivus Cluj, Palas Iași. Anul 2026 va marca de asemenea și prima locație outdoor în cadrul proiectului Nibiru dar și prima locație deschisă pe plan internațional a grupului.
Kiddo Entertainment este un business cu acționariat integral românesc, cu afaceri de peste 10 mil. euro în 2024 și cu peste 11 ani de experiență în dezvoltarea și operarea celor mai inovatoare concepte de entertainment. Grupul a ajuns la peste 160 de angajați, oferindu-le combinația rară de fun@work, adaptată generației actuale.