Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025

București, 16 iunie 2025 – Leo Burnett București își reconfirmă statutul de lider al industriei de comunicare din România, câștigând titlul de Agenția Anului la ediția din acest an a Effie Awards România. Este pentru a șasea oară în ultimii 10 ani când agenția primește acest prestigios titlu – o performanță ce reflectă consecvența în excelență strategică, creativitate și rezultate reale de business.

La gala de vineri seară, Leo Burnett a fost recompensată cu un total de 17 trofee13 premii în competiția principală și 4 premii speciale, inclusiv Agenția Anului, Grand Effie pentru campania Old Spice – Unexpected Heroes, Brandul Anului – Salt Bank și Clientul Anului – P&G. Premiile acoperă 11 categorii diverse – de la Branded Content și Marketing Innovation, până la Finance, Personal Care sau Youth Marketing – cu campanii dezvoltate pentru clienți precum P&G, Salt Bank, Pampers, Lay’s și RetuRO.

Campaniile premiate: inovație, creativitate și impact

Printre proiectele premiate se numără:

  • Grand EffieOld Spice, „Unexpected Heroes”
  • 3 x Gold EffieSalt Bank (2), Lay’s
  • 3 x Silver EffiePampers, Salt Bank (2)
  • 6 x Bronze EffiePampers, RetuRO, Salt Bank, Old Spice (3), Lenor
  • Clientul AnuluiP&G
  • Brandul AnuluiSalt Bank

Recunoașteri care spun multe despre oameni, pasiune și profesionalism

Diana Alexa, EVP Leo Burnett | Carré Noir Bucharest | Est.Now:

„În ultimii 10 ani, Leo a fost desemnată Agenția Anului de 6 ori. Este o realizare de care suntem extrem de mândri și care are la bază multiple ingrediente: talent, experiență, o înțelegere profundă a business-ului și comunicării.   
Dar, dincolo de toate acestea, ceea ce ne definește cu adevărat este felul în care lucrăm împreună. Modul în care colaborăm cu oameni din industrii diverse care ne aduc perspective proaspete sau cu clienții noștri, în parteneriate întotdeauna autentice.
La Leo, credem cu tărie că o idee bună devine excelentă atunci când este rezultatul colaborării între minți deștepte și complementare. Într-o lume tot mai dezbinată, felul nostru de a fi – deschis, empatic și colaborativ – ne face mai puternici. Bravo, echipă!”

Victor Stroe, Chief Strategy Officer & Associate Director Leo Burnett:

„Am câștigat 17 premii cu 6 branduri diferite. Campanii reale, vizibile, care au răspuns unor provocări serioase de business ale clienților.
Aceste premii confirmă că facem lucrurile bine și cu sens, într-o perioadă extrem de dinamică, și că suntem o agenție hotărâtă să obțină rezultate mari pentru toți clienții noștri. #bineLeo!”

Despre Leo Burnett România
Parte din Publicis Groupe, Leo Burnett România este una dintre cele mai premiate agenții de creativitate și comunicare din România. Agenția este recunoscută pentru abordarea sa umană asupra brandurilor și pentru soluțiile inovatoare care transformă business-ul clienților săi.