București, 04.08.2025 | Raiffeisen Bank România anunță o nouă structură organizațională, gândită pentru a susține planurile de creștere pe toate segmentele de clienți și de adaptare mai eficientă la nevoile actuale ale mediului de afaceri din România. Noua structură nu are niciun impact asupra activității operaționale, Raiffeisen Bank România continuând să ofere aceeași gamă de produse și servicii ca și până acum.
Noul model de organizare implică crearea unei Divizii IMM care va gestiona relația și serviciile oferite segmentului de clienți format din întreprinderi mici și mijlocii, un pilon esențial al economiei.
Această schimbare vine într-un moment în care mediul de afaceri evoluează rapid, iar reorganizarea are ca obiectiv principal consolidarea capacității băncii de a oferi soluții financiare rapide, flexibile și adaptate realităților cu care confruntă IMM-urile, într-un context macro-economic tot mai dinamic și imprevizibil.
”IMM-urile sunt un motor major al economiei. Prin această reorganizare ne dorim să ne consolidăm poziția de partener de încredere al antreprenorilor și companiilor. Este o transformare gândită nu doar strategic, ci cu respect față de efortul celor care susțin economia reală. Noua structură ne ajută să fim acolo unde este nevoie de noi, cu servicii personalizate, decizii mai rapide și o înțelegere mai profundă a provocărilor actuale ” – Zdenek Romanek, Președinte & CEO, Raiffeisen Bank România
Noua structură organizațională va cuprinde 7 divizii distincte:
- Divizia Președinte
- Divizia Corporate & Investment Banking
- Divizia Retail
- Divizia IMM
- Divizia Risk
- Divizia Operațiuni & IT
- Divizia Control Financiar și Contabilitate
Despre Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice.
De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură. www.raiffeisen.ro