București, 8.07.2025| La un an de la lansarea noului flux de înrolare 100% digital, mult simplificat și mult mai rapid, Raiffeisen Bank România aduce noi îmbunătățiri aplicației de mobile banking.
Astfel, de la începutul lunii iulie, Smart Mobile, aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank, are o nouă interfață, complet regândită, cu un design nou, mai intuitiv și mai ușor de folosit.
Noua interfață include un carusel în care sunt grupate conturile favorite (pot fi adăugate maximum 9) și o zonă de bannere cu informații și oferte relevante, precum și acces facil la zona de plăți.
Navigarea în aplicație este mai eficientă, cu acces rapid la conturile favorite. Utilizatorii pot vedea toate produsele financiare (conturi, economii, depozite, carduri, credite, pensii, fonduri de investiții) într-o secțiune centralizată și pot personaliza ordinea afișării conturilor sau pot alege să ascundă sumele afișate.
Clienții au, în continuare, la dispoziție secțiunea dedicată sumarului plăților efectuate lunar, pe categorii, astfel încât să poată înțelege cum își cheltuiesc banii și să își gestioneze mai bine finanțele personale. Toate funcționalitățile din vechea interfață sunt disponibile și la îndemână, fiind reorganizate mai clar pe categorii.
”Suntem încântați să prezentăm noua interfață a aplicației Smart Mobile, regândită cu un design nou, navigare simplificată, intuitivă și funcționalități ușor de accesat. Totul a fost creat pentru o gestionare mai rapidă a finanțelor personale, într-un mod sigur și plăcut, direct de pe telefon. În ultimele luni, am lucrat intens pentru acest proiect, iar succesul aparține tuturor echipelor implicate. Am lăsat timp utilizatorilor să își descarce noua versiune și să se obișnuiască cu noul design, treptat, fără o actualizare forțată.” – Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție & Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.
Aproape 1,9 milioane de clienți beneficiază de serviciul Smart Mobile.
Numărul clienților persoane fizice cu un contract pentru serviciul de mobile banking, Smart Mobile, se apropie de 1,9 milioane, mai mult de 83% dintre aceștia accesând aplicația cel puțin o dată în luna mai 2025.
Noul design al aplicației vine în continuarea altor dezvoltări importante implementate în Smart Mobile în ultimii 2 ani, printre care:
- Actualizarea datelor personale a fost mult simplificată și este posibilă prin fotografierea actului de identitate.
- Suma totală obținută din dobânzile plătite de bancă pentru produsele de economisire deținute la Raiffeisen Bank poate fi vizualizată direct în aplicație, ceea ce permite calculul veniturilor pentru declarația unică.
- “Member get member” – utilizatorul poate trimite o invitație unui prieten pentru a deveni client Raiffeisen, direct din aplicație
- Imediat ce limita de card de credit este aprobată și acordată unui client, cardul devine disponibil în Smart Mobile și poate fi înrolat în aplicațiile de plată cu telefonul sau utilizat pentru plățile la comercianți online, clientul având astfel acces imediat la suma acordată de bancă pentru cumpărături.
Noua versiune se propagă treptat către toți utilizatorii iOS (în App Store) și Android (în Google Play Store, Huawei AppGallery.
Lansată în urmă cu 6 ani, aplicația Smart Mobile este apreciată de utilizatori, cu ratinguri foarte bune în Google Play Store și App Store (4.8).
Despre Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind aproximativ 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice.
De peste 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură. www.raiffeisen.ro