Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani

București, 18 iunie 2025 – În urma unui proces complex de selecție, Saatchi & Saatchi a fost desemnată câștigătoarea pitch-ului organizat de  ING Bank România, care a vizat selectarea unui partener strategic de comunicare integrată.

Procesul de selecție a fost unul intens și competitiv, concentrat pe identificarea unui partener capabil să transforme viziunea ING în campanii memorabile și rezultate concrete.  Saatchi&Saatchi  s-a remarcat prin  gândirea strategică, abordarea integrată  și  alinierea perfectă  cu echipa ING pe parcursul celor  3 runde de prezentări, demonstrând că poate fi partenerul ideal pe termen lung.

Parteneriatul a început în luna iunie 2025 și va acoperi toate serviciile de comunicare ale ING România pe o perioadă de 3 ani.  


„Pitch-ul ING este un exemplu de dragoste de la prima întâlnire, cea de chemistry, care s-a prelungit de 3 ori peste timpul alocat. Ne-am bucurat apoi de fiecare întâlnire
avută și am reușit să ne surprindem plăcut reciproc cu fiecare ocazie, pe parcursul celor 5 luni, cât a durat tot procesul. Sunt foarte mândru de nivelul propunerilor noastre din acest pitch, a fost un efort extraordinar al întregii echipe și sunt mai entuziasmat ca niciodată de ce urmează să facem de acum încolo. E genul de început care ne inspiră și ne responsabilizează în același timp. Și exact așa ne place să lucrăm”, a declarat  Vlad Petre, CEO Saatchi Creative Hub.


„Încă de la începutul procesului şi eu şi echipa mea ne-am regăsit în energia, curajul şi pasiunea agenţiei Saatchi&Saatchi. Ne-au impresionat nu doar cu ideile lor din pitch, ci şi cu gândirea strategică din spate, cu înţelegerea consumatorului, propunerile creative bazate pe insight-uri puternice şi date, cu modul în care au creat acel fir «portocaliu»  pe care ni-l doream. Şi ne-au depăşit aşteptările cu maniera în care abordează nu doar relaţia cu noi, ci cu întreg ecosistemul de agenţii partenere (media, PR, BTL).

Abia aşteptăm să scriem împreună următorul capitol din povestea ING şi să ducem brandul un nivel şi mai sus!”, a declarat Diana Mihai, Head of CoE Brand, Marketing and Communications ING.   


„Pentru un creativ, ING e genul de pitch care e ca o stea căzătoare. Destul de rar și, când îl vezi, îți pui și câteva dorințe. Iar dorința noastră clară a fost să avem oportunitatea de a lucra pentru acest brand. Un brand curajos de când a intrat pe piață, cu o echipă în spate care ne-a lăsat impresionați după fiecare întâlnire. Oameni smart și dornici să facă lucruri frumoase. Nu cred că pot exprima entuziasmul echipei noastre pentru această colaborare, în care ne aruncăm cu toată energia.” a completat Laura Belc, Executive Creative Director, Saatchi&Saatchi.


Un pitch de agenție de creație reprezintă un moment de maximă inspirație atât pentru mine, cât și pentru echipa mea. Este acel proiect major în care ai privilegiul de a te întâlni cu cele mai ascuțite minți strategice și creative din industrie. A fost un pitch lung și dificil, cu o responsabilitate uriașă pe umerii echipelor de Comunicare, Brand și Marketing. Sunt recunoscătoare echipei mele de Brand și Marketing, a cărei reziliență și senioritate au fost esențiale în provocarea agențiilor participante să ne surprindă plăcut în fiecare etapă. Începem această nouă colaborare cu nerăbdare și entuziasm și sunt convinsă că, împreună, vom continua să rescriem standardele de comunicare cu impact în industria financiară”, a adăugat Corina Rusu, Head of Brand & Marketing ING.


„Un brief de amploarea și complexitatea asta nu apare zilnic pe masa departamentului de strategie, asa că am fost «all in», de la research dedicat și până la a ne asigura că tot ce gândim e unit de același fir «portocaliu» când vine vorba de următorul capitol al comunicării ING. Însă cred că ce a contat cel mai mult a fost ceea ce am descoperit dincolo de brief: nu doar un potențial client, ci o echipă în adevăratul sens al cuvântului, care împărtășește bucuria de a face lucruri deștepte și curajoase. Iar acesta e fix «combustibilul» care ne ajută și pe noi să fim cea mai bună versiune a noastră”, a adăugat Miruna Antonescu, Head of Strategy, Saatchi&Saatchi.


De fiecare dată, deschidem procesul unui pitch de servicii de creație în primul rând cu o mare curiozitate, apoi, ne dorim să descoperim entuziasmul și creativitatea echipelor implicate, iar la final, după luni în șir de evaluări, dezbateri, revizuiri și analize, avem încrederea că vom alege ceea ce este mai potrivit pentru viitorul brandului ING. O constantă pe care am remarcat-o la echipa Saatchi de-a lungul întregului proces de pitch a fost – entuziasmul – pe care l-am regăsit de la prima întâlnire și până la ultima etapă de prezentări și am încrederea că îl vor păstra de-a lungul întregii noastre colaborări. A fost un proces de pitch în care s-a investit foarte multă energie și emoție, alături de colegii din echipa de Brand & Marketing & Social Media și colegii din departamentul Procurement, cărora le mulțumesc tare mult pentru implicare și susținere”, a completat Simona Străuț, Marketing Operations Lead.


Succesul acestui pitch a fost posibil și datorită unei colaborări strânse între echipele multidisciplinare din ambele organizații.

Echipa Saatchi & Saatchi implicată în pitch:

  • Vlad Petre – CEO Saatchi Creative Hub
  • Ioana Mușat – Operations Lead Saatchi Creative Hub
  • Laura Belc – Executive Creative Director
  • Miruna Antonescu – Head of Strategy
  • Mirabela Manea – New Business Director
  • Cristiana Petre – Sr. Copywriter
  • Robert Șopârlache – Sr. Art Director
  • Teodora Ionică – Sr. Copywriter
  • Dorina Cioriia – Sr. Art Director
  • Alexandra Tudor – Sr. Strategic Planner
  • Anca Iuhas – Sr. Strategic Planner
  • Georgiana Feriu – Digital Strategist
  • Răzvan Bucur – Jr. Strategic Planner
  • Radu Carată – Video Editor
  • Simona Zglimbea – Account Director
  • Cătălina Ungureanu – Jr. Account Executive

Echipa ING implicată în pitch:

  • Diana Mihai – Head of CoE Brand, Marketing and Communications
  • Corina Rusu – Head of Brand & Marketing
  • Simona Străuț –  Marketing Operations Lead
  • Corina Miloș – Manager Marketing Reseach & Insights
  • Daniela Anghelescu – Senior Sourcing & Category Management Procurement
  • Silvia Jalea – Head of Internal & External Corporate Communications
  • Andreea Florescu – Manager Media
  • Dana Nacu – Manager Social Media & Content
  • Dana Ștefan – Manager Sponsorships, Events & Brand experience
  • Romeo Bunescu – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Mona Tufeanu – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Alina Platica – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Raisa Beicu – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Ana Stancu – Brand & Marketing Officer
  • Iulia Gaal – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Stefania Cristescu – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Diana Goanta – Sr. Brand & Marketing Officer
  • Laura Buzea – Sr. Research & Insights Officer
  • Erna Vitalariu -Sr. Content marketing executive
  • Corina Manole – Sr. Content marketing executive
  • Arina Lazăr – Sr. Social Media Specialist
  • Teodora Nițu – Social Media Specialist
  • Iulian Ioniță – Sr. Audio-video specialist

Despre Saatchi & Saatchi
Saatchi & Saatchi este o agenție de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.

Despre ING

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking. Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.