București, 11 iunie 2025 – Înscrierile pentru TikTok Ad Awards CE 2025 – cea mai importantă competiție TikTok dedicată brandurilor din Europa Centrală și de Est – s-au deschis pe 9 iunie. În cadrul competiției vor fi premiate cele mai creative și eficiente campanii publicitare construite pe abordarea „TikTok-first”. Înscrierile sunt deschise până pe 24 septembrie.
După succesul ediției anterioare, în cadrul căreia juriul a premiat 32 de branduri din Polonia, România și Cehia, TikTok lansează o nouă ediție a competiției sale adresate industriei de publicitate.
TikTok Ad Awards CE este o platformă dedicată brandurilor și agențiilor care știu să combine curajul creativ cu rezultate reale de business, valorificând întregul potențial al platformei.
O competiție pentru idei creative și eficiente
Noutatea ediției de anul acesta este categoria Greatest Impact, în care vor fi premiate campaniile care reușesc să mobilizeze cel mai eficient utilizatorii TikTok în jurul unor teme sociale importante.
„TikTok este astăzi un spațiu în care creativitatea întâlnește eficiența. TikTok Ad Awards celebrează brandurile care gândesc îndrăzneț, acționează autentic și știu să folosească limbajul platformei pentru a construi relații și a-și atinge obiectivele de business. Ediția de anul acesta este o oportunitate nu doar de a câștiga premii, ci mai ales de a arăta forța ideilor care inspiră și rămân cu publicul pentru mult timp.”— Rafał Drzewiecki, Country Manager TikTok Europa Centrală
Categorii de concurs:
- Greatest Creative – Premiază companiile care se remarcă printr-o abordare creativă a prezenței lor pe TikTok. Sunt evaluate aspecte precum folosirea strategică a momentelor de vârf plătite (paid peaks), acțiuni organice, rezultate de excepție pe întreg parcursul funnel-ului de vânzare și o prezență constantă pe platformă în spiritul „TikTok-first”.
- Greatest Impact – Premiază campaniile care au folosit într-un mod inovator potențialul TikTok pentru a combina creativitatea, implicarea comunității și inițiativele cu impact social real. Se evaluează atât forma, cât și scopul – storytelling-ul, ingeniozitatea și modul eficient de integrare a acțiunilor plătite și organice într-o singură campanie.
- Greatest Performance – Dedicată campaniilor orientate spre conversii, din partea inferioară a funnel-ului de vânzare, care au ieșit în evidență prin creativitate, abordare TikTok-first și strategii inovatoare.
- Greatest Branding – Pentru campaniile de branding deosebite, cu strategii inovatoare și creative, orientate TikTok-first, care au obținut rezultate excelente în partea superioară a funnel-ului de vânzare.
- Greatest TikTok – Premiul cel mare pentru cea mai bună campanie TikTok – cea care a valorificat creativitatea platformei prin idei inovatoare, o abordare TikTok-first, utilizarea inteligentă a produselor publicitare și atingerea obiectivelor de marketing în toate etapele funnel-ului. Va fi premiat brandul care s-a integrat perfect în comunitatea TikTok, s-a remarcat prin creativitate, a folosit trendurile, a inspirat, a adus bucurie și a creat un moment cultural unic pe platformă.
Toate campaniile înscrise la categoriile Greatest Creative, Greatest Impact, Greatest Branding și Greatest Performance vor fi luate automat în considerare și pentru premiul cel mare – Greatest TikTok.
Premii și înscriere
Finaliștii TikTok Ad Awards vor primi nu doar trofeul care simbolizează creativitatea și eficiența, ci și credite publicitare (ad credits) pentru a-și promova și mai eficient conținutul. Fiecare campanie câștigătoare va primi și o insignă TikTok Ad Awards, ce poate fi utilizată în rețelele sociale, materiale de vânzări și prezentări. În plus, câștigătorii vor beneficia de un parteneriat media, ceea ce va asigura promovarea succeselor lor pe canalele oficiale TikTok.
Campaniile pot fi înscrise pe site-ul: tiktokadawardseurope.com – prin selectarea țării și click pe „Enter now”.
Campanii de succes
Anul trecut, printre câștigători s-a numărat și campania #DoritosBoldSquad, care într-o singură zi a implicat 3,2 milioane de utilizatori unici TikTok și a crescut cota de piață a Doritos România cu aproape 8 puncte procentuale.
Date importante:
- Start înscrieri: 9 iunie 2025
- Sfârșit înscrieri: 24 septembrie 2025
- Evaluare juriu: 25 septembrie – 30 octombrie 2025
- Gala de premiere: 27 octombrie – 11 decembrie 2025
Pentru mai multe informații:
Piotr Żaczko
Communication Manager TikTok
Poland & CE markets
Oana Voncick
MSL The Practice
TikTok Press Office in Romania