TikTok celebrează trendsetterii și creatorii de cultură la Festivalul Cannes Lions

  • TikTok dezvăluie lista celor mai reprezentative voci ale stilului POV („MVPs of POV”), o celebrare a celor mai ambițioși și cu impact creatori, branduri și campanii
  • Platforma lansează noi actualizări în cadrul TikTok Symphony, suita de instrumente creative bazate pe AI
  • TikTok a încheiat un parteneriat cu Scope3, platforma independentă de măsurare a emisiilor de carbon, pentru a oferi clienților de publicitate o nouă modalitate de a măsura transparent emisiile de carbon asociate campaniilor lor publicitare pe TikTok

București, 17 iunie 2025 – TikTok celebrează brandurile și creatorii care conduc schimbarea, valorifică tendințele și generează impact în lumea reală în cadrul ediției de anul acesta a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions. La Cannes, TikTok dezvăluie efectul „Only on TikTok” și ajută specialiștii în marketing să interacționeze cu publicul.

Comunitatea TikTok a schimbat modul în care oamenii și afacerile sunt descoperite și a deschis noi oportunități pentru ca oricine de pe TikTok să-și poată defini succesul în propriul stil. TikTok continuă să inspire și să prezinte comunității tendințe și experiențe noi – 81% dintre utilizatorii platformelor video afirmă că TikTok îi ajută să descopere subiecte noi pe care nu știau că le plac[1].  Anul acesta, branduri precum e.l.f. sau Gap au mers dincolo de simple momente virale și au condus trendurile mult mai departe de pagina „For You”.

Sofia Hernandez, Global Head of Business Marketing and Commercial Partnerships la TikTok a spus: „De la declanșarea penuriei de castraveți până la aducerea unei cafenele locale în atenția națională, brandurile și creatorii de pe TikTok nu doar reacționează la cultură, ci o creează. Acest val nou de creatori de tendințe și creativitate pe care îl vedem reprezintă esența a ceea ce numim efectul <<Only on TikTok>>. Ne dorim să încurajăm mai multe branduri să fie curajoase și să conducă prin creativitate pentru a genera impact, atât pe pagina <<For You>>, cât și dincolo de ea.”

TikTok dezvăluie cele mai reprezentative voci ale stilului POV („MVPs of POV”) din 2025

TikTok a devenit sursa pentru căutare, inspirație și descoperire, susținută de diversele puncte de vedere și perspective pe care le vedem zilnic pe feed-ul „For You”.

Descoperirea nu se întâmplă de la sine. Anul acesta, la Cannes Lions, TikTok dezvăluie lista celor mai reprezentative voci ale stilului POV („MVPs of POV”) din 2025: o recunoaștere a liderilor de marketing din întreaga lume care creează conținut de brand ce merită să fie descoperit.

Cele mai reprezentative voci ale stilului POV sunt specialiști în marketing care se remarcă prin faptul că modelează această nouă eră a descoperirii. Ei sunt liderii din spatele unui tip de conținut care nu este doar vizionat – ci căutat, distribuit și o sursă reală de inspirație.

Află mai multe despre cele mai reprezentative voci ale stilului POV și specialiștii în marketing care creează conținut pentru ceea ce urmează.

Creatorii TikTok la Cannes Lions

De la paneluri pe Croisette până la întâlniri cu clienți și alte evenimente exclusiviste, creatorii vor trăi experiența Cannes Lions direct și vor putea împărtăși cu propriile comunități conținut din culise evenimentului. TikTok invită peste 20 de creatori din întreaga lume să participe la festival, animând grădina emblematicului hotel Carlton pentru a încuraja interacțiunea dintre aceștia, parteneri și branduri.

Pe parcursul săptămânii, creatorii vor participa și la o serie de paneluri în care vor discuta despre cum și-au construit cariere exprimându-se autentic pe TikTok – inclusiv o discuție care va avea loc miercuri, 18 iunie, pe Scena Terrace, unde creatorii @keith_lee125 și @logagm vor povesti cum conținutul lor a avut un impact semnificativ asupra industriei alimentare.

Pentru mai multe informații despre sesiunile dedicate creatorilor și pentru detalii despre unde vor vorbi aceștia de-a lungul săptămânii, consultă programul complet al evenimentelor pe https://tiktokatcannes.com.

Instrumente creative noi pentru a accelera campaniile de impact TikTok

În această săptămână, la Cannes Lions, platforma lansează actualizări pentru TikTok Symphony, suita de instrumente bazate pe inteligență artificială generativă, concepute pentru a simplifica producția creativă și a încuraja ideile curajoase.

Aceste noi actualizări vor face scalarea pe TikTok mai rapidă, mai ușoară și mai eficientă:

  • Cu Symphony Image-to-Video, imaginile statice sunt aduse la viață pentru a debloca noi formate creative, a genera multiple variante ale conținutului existent în linie cu brandul său, pentru a anima un întreg catalog de produse.
  • Cu Symphony Text-to-Video, este nevoie doar de un text prompt scurt pentru a da viață unei idei, oferindu-le advertiserilor posibilitatea să genereze, să testeze și să itereze rapid diverse execuții creative sau să personalizeze conținutul la scară largă.
  • Symphony Showcase Products pune produsele advertiserilor în prim-plan, prezentându-le alături de avataruri digitale. Acest instrument le oferă specialiștilor în marketing o nouă modalitate de a evidenția un produs în conținutul creativ specific TikTok.

Andy Yang, Global Head of Creative and Brand Products, a spus: „Intrăm într-o nouă eră a creativității, o eră în care ideile se mișcă în ritmul culturii, iar inteligența artificială nu înlocuiește imaginația, ci o accelerează. Cu TikTok Symphony, sprijinim o comunitate globală de specialiști în marketing, branduri și creatori să spună povești care rezonează, se extind și generează impact pe TikTok. Prin combinarea tehnologiei de ultimă generație cu creativitatea umană, construim un nou standard creativ, mai accesibil, mai agil și mai inspirațional ca niciodată.”

Pentru mai multe informații despre ultimele actualizări TikTok Symphony, inclusiv despre parteneriatele care aduc puterea Symphony în instrumentele folosite în prezent de specialiștii în marketing, consultă cel mai recent articol de pe Newsroom.

Parteneriat cu Scope3 pentru a ajuta clienții să măsoare și să reducă emisiile generate de campaniile publicitare

TikTok a anunțat recent încheierea unui parteneriat cu Scope3, platforma independentă de măsurare a emisiilor de carbon, pentru a oferi clienților de publicitate o nouă modalitate de a măsura în mod transparent emisiile de carbon generate de campaniile lor publicitare pe TikTok.

Noul parteneriat va ajuta brandurile să monitorizeze impactul asupra mediului și să sprijine eforturile lor mai ample de reducere a emisiilor de carbon de-a lungul lanțurilor de aprovizionare digitale – un aspect la fel de important pentru mulți dintre parteneri, cât și pentru platformă.

Doar pe TikTok

TikTok este o lume unică, unde cultura se mișcă rapid, iar creativitatea generează impact real în viața de zi cu zi. Platforma transformă cultura în rezultate de business măsurabile, mai rapid și mai puternic decât oricine altcineva.

La nivel global, TikTok susține atât întreprinderile mici și mijlocii, cât și brandurile consacrate, deschizând oportunități reale de a ajunge la comunitățile noi și cele în creștere.

Ce se întâmplă pe TikTok nu rămâne doar pe platformă, ci se răspândește mult dincolo de ea. În Statele Unite, TikTok a devenit indispensabil pentru afaceri de toate dimensiunile, cu 7,5 milioane de business-uri active pe platformă care susțin peste 28 de milioane de angajați. Cu peste 175 de milioane de utilizatori activi în Europa, afacerile se bazează zilnic pe TikTok pentru a ajunge la clienți, a-și construi brandul și a genera succes comercial.

Impactul TikTok depășește sfera marketingului. Numai în SUA, 4,7 milioane de locuri de muncă beneficiază de ecosistemul TikTok, de la creatori de conținut până la echipe de vânzări, interacțiunea cu clienții și dezvoltarea produselor, demonstrând cum creativitatea, comunitatea și comerțul se îmbină pe platformă.

TikTok aduce ritmul „In The Mix”

TikTok este platforma perfectă pentru descoperirea muzicii, locul unde apar artiști noi și unde aceștia pot interacționa cu fanii din întreaga lume. Anul acesta, TikTok va încheia Cannes Lions cu un eveniment pe plajă, unde creativitatea se va contopi cu muzica celor mai în vogă artiști de pe platformă.

„TikTok Presents In The Mix” este un eveniment muzical restrâns care va avea loc pe plaja Inkwell, cu Timbaland ca headliner, alături de artiști în ascensciune printre care se numără cântăreața R&B Ravyn Lanae, al cărei single „Love Me Not” este viral pe platformă, precum și DJ Trauma și WizTheMc, rapper și compozitor independent sud-african german care are un succes uriaș datorită piesei sale cu influențe Amapiano, „Show Me Love”, realizată în colaborare cu Bees & Honey, melodie care a cucerit TikTok-ul, mulți fani numind-o deja „piesa verii”.

Pentru mai multe informații:

Piotr Żaczko

Communication Manager TikTok

Poland & CE markets

piotr.zaczko@tiktok.com

Oana Voncick

MSL The Practice

TikTok Press Office in Romania

oana.voncick@thepractice.ro


[1] Sursă: TikTok Marketing Science, Business Impact Through Relevance, US, UK, AU, efectuat de WARC, August 2024.

*Source: TikTok Marketing Science Global TikTok as a Discovery Engine Study 2023, conducted by Material