Cluj-Napoca, 5 februarie 2025 – Transart, unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri din România, a înregistrat o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2024, marcând o creștere de 8% față de anul precedent. Compania își menține poziția de lider în Europa Centrală și de Est pe segmentul Sales Force Automation (SFA) și continuă să ofere una dintre cele mai stabile și complete soluții ERP dedicată IMM-urilor din România.
Ecosistemul de soluții ERP/WMS/Retail/e-Shop + SFA/B2B/CRM, dezvoltat integral de Transart și partenerii săi locali, a fost consolidat și îmbunătățit constant. În ultimii ani, acesta a fost adaptat pentru a răspunde cerințelor generate de digitalizarea ANAF, incluzând implementări pentru SAF-T, RO e-Factura, RO e-Transport și D112/Salarizare, dar și pentru alte reglementări, precum RetuRO SGR.
În 2024, Transart a continuat să investească în dezvoltarea și optimizarea produselor lansate în perioada pandemiei sub brandul HERMES, menite să susțină vânzările pe principalele canale comerciale, printr-o abordare omnichannel. Printre acestea se numără HERMES IRIS (anterior HERMES AI Shelf Image Recognition) pentru recunoașterea automată a produselor la raft, HERMES OREx (Online Retail Execution), HERMES CRM pentru vânzări consultative și HERMES B2B adresat companiilor de distribuție care doresc o strategie unitară, aplicabilă atât agenților de teren, cât și vânzărilor online B2B.
Veniturile companiei au provenit în principal din vânzarea soluțiilor software ERP, actualizărilor și serviciilor aferente. Soluțiile B-ORG ERP și Neomanager au fost preferate de noii clienți din comerț și distribuție, în special de afacerile locale aflate în expansiune, care au nevoie de un management avansat al stocurilor și gestiunilor multiple, inclusiv pentru unități de producție.
Piețele externe au contribuit cu 26% la cifra de afaceri totală în 2024. La această creștere, o contribuție importantă a avut-o proiectul derulat cu Julius Meinl, a cărui complexitate ridicată a venit și din implementarea simultană a HERMES SFA pentru filialele din Italia, Croația și România, fiecare dintre acestea cu cerințe și particularități specifice semnificative. Un alt proiect relevant pe piața externă a fost extinderea Hermes Sales în Balcani, în cadrul parteneriatului cu Dentstore/Dentotal, pe piețele din Grecia și Bulgaria. Nu în ultimul rând, parteneriatul strategic cu Molson Coors pe cele 10 piețe tradiționale din Europa Centrală și de Est, proiect care se derulează de mai bine de 20 de ani, a avut desigur un rol central în această creștere.
Pentru 2025, Transart își propune să-și consolideze poziția de top pe piața ERP și SFA din România și desigur să își extindă prezența internațională, în principal cu soluții din gama HERMES, Cortex și proiecte de Business Intelligence.
„Ne preocupă modernizarea produselor noastre și suntem atenți la evoluția și trendul care vine dinspre zona de AI. Investiția noastră într-o zonă de nișă din domeniul Inteligenței Artificiale, cea a recunoașterii produselor pe bază de fotografie IR (Image Recognition), de o manieră pragmatică, începe să dea roade. Experiența acumulată în antrenarea algoritmilor de Machine Learning, pachetizarea și integrarea lor în aplicații care rulează pe dispozitive mobile (HERMES Retail Execution), ne-a permis să câștigăm încrederea clienților noștri în aceste tehnologii. Faptul că am reușit să obținem o acuratețe ridicată în recunoașterea produselor prezente pe un raft (>94%) și timpi scurți de execuție în rularea aplicației pe telefonul mobil, ne întăresc încrederea că putem râmâne extrem de competitivi în furnizarea de soluții de top pe acest segment de piață (IR Product Shelf Recognition in Retail Execution Software) și chiar să ne extindem pe plan regional și internațional. Suntem recunoscători pentru rezultatele obținute în 2024 de echipa Transart. Creșterea noastră constantă din ultimii ani, demonstrează angajamentul nostru față de inovație și preocuparea permanentă pentru a crește satisfacția clienților.” a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.
Peste 80 de afaceri au devenit parteneri Transart sau și-au extins semnificativ infrastructura informatică prin soluțiile oferite de companie. Printre aceștia se numără: Bergenbier/Molson Coors, Julius Meinl, Ursus, Kamis Condimente, La Lorraine, Roxana, Oceania, Dr.Reddy’s România, AIC Distribution, Radaway Romania, Rubix/Brammer Romania, Carmangeria Jupanul, Brenado for House, Montero Vet, Innovative Tex Solutions, SDK Aluminiu, Doctorul de Dinți, Biocrop, Salveo Pharma România, Promedivet, Instal Dac și mulți alții.
Experiența acumulată în implementări ale sistemului HERMES IRIS la clienți precum Aqua Carpatica, Kandia Dulce, Zarea și Bergenbier ne oferă încredere în potențialul de extindere internațională pe segmentul multinaționalelor din industrii ca Beverages, Food, Homecare, Pet Food, Cafea, Dulciuri, Cosmetice și Pharma, unde sunt o serie de categorii de produse pentru care recunoașterea produselor și a detaliilor aferente sunt la cel mai înalt nivel.
Platforma HERMES OREx este un instrument inovativ, simplu și practic care permite controlul și monitorizarea detaliilor de implementare a stategiei de vânzări pentru orice companie care vizează creșterea vânzărilor online. OREx este utilizată deja de companii de renume precum Danone, Ursus sau Dr.Reddy’s România și a evoluat mult în ultimele luni, acoperind un spectru lărgit de nevoi specifice. Platforma facilitează structurarea, colectarea automatizată și analiza unui set extins de date referitoare la calitatea prezenței online ale produselor proprii, comparativ cu concurența. În prezent, OREx integrează peste 40 de platforme și marketplace-uri precum: eMag, Altex, Bringo, Dedeman, Mega Image, Sephora, Freshful, BebeTei, Catena, Auchan, Fashion Days, de pe care pot fi colectate date în funcție de cerințele clienților.
De asemenea, Cortex DSiM rămâne soluția preferată de producători de top precum Mondelez, JDE, Heineken, Bergenbier, Coca-Cola, Pepsi, Aqua Carpatica, Tuborg, Zarea, Danone și Ursus, oferind colectare automatizată a datelor de vânzări direct din sistemele distribuitorilor (sell-out) și ale marilor retaileri internaționali prin noul modul Cortex for IKA. Tradițional, CORTEX este lider de piață în România pe acest segment, având peste 350 de distribuitori și retaileri integrați.
Despre Transart Business Software
Transart este un producător român de software ERP/SFA/WMS/B2B/BI/CRM/Retail Execution/CORTEX DSiM, fiind unul dintre principalii furnizori de soluții informatice pentru companiile din România. Lider de piață în zona SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising – Transart este, de asemenea, unul dintre puținii furnizori ERP care acoperă integral nevoile afacerilor din comerț, import și distribuție.
Cu o experiență de peste 28 de ani în industria IT, Transart are peste 100 de angajați, peste 5050 de clienți și implementări în 38 de țări.
