București, 19 iunie 2025

Ce-ar fi dacă sunetul inconfundabil al crack-ului de ciocolată Magnum ar pătrunde în lumea jocurilor video? Dacă fiecare trosnet, scârțâit sau explozie dintr-un joc ar declanșa instant pofta de înghețată? Așa a apărut The Magnum Crack Hunt – o campanie îndrăzneață care a reprogramat reflexele gamerilor pentru a asocia fiecare „crack” cu plăcerea oferită de Magnum.
Totul pornește de la semnătura senzorială a brandului – acel crack legendar care anunță începutul răsfățului. Atât de iconic, încât devine o obsesie. Iar acum, a devenit o provocare. The Magnum Crack Hunt le-a propus gamerilor din toată lumea – indiferent de dispozitiv – să caute, în propriile jocuri, sunete care seamănă cu faimosul crack Magnum. Odată descoperite, sunetele puteau fi înregistrate și încărcate pe platforma dedicată Magnum, unde un detector audio special creat analiza cât de apropiat era sunetul de original. Dacă scorul depășea 50%, participanții intrau automat în tragerea la sorți pentru o consolă.
” E mișto când o înghețată te provoacă să fii numai urechi și urechi și să cauți obsesiv sunetele din jocurile video, sunete pe care altminteri le-ai considera doar umbre audio” Oana State, Group CD Saatchi& Saatchi
Campania a fost lansată în inima comunității de gaming: la Comic Con România, unde peste jumătate dintre participanți au intrat în joc chiar din primul weekend. Apoi, cei mai cunoscuți streameri s-au alăturat inițiativei, iar în scurt timp toată lumea a început să vâneze crack-ul Magnum în cele mai neașteptate jocuri.
„De ce este Magnum Crack Hunt o idee excelentă, mă întrebați? Simplu! Pentru că este un motiv în plus, pe care orice gamer îl caută, să intre în toaaaate jocurile lui preferate pentru a suta oară! A game within a game!” George Liloiu, Senior Art Director Saatchi& Saatchi
Rezultatul? O mișcare virală care a schimbat felul în care gamerii ascultă. Pentru că, odată auzit, sunetul nu mai poate fi uitat – iar acum crack-ul Magnum trăiește în mințile (și căștile) unei noi generații de pasionați de jocuri.

Magnum Utopia: Vânătoarea de sunete video
“Mereu am susținut că cele mai potrivite activări de brand ar trebui să se integreze perfect în conținut, fără a întrerupe experiența consumatorilor. Conexiunea trebuie sa fie prioritară, nu persuasiunea.
Și cred că reușim să facem fix acest lucru prin „The Magnum Crack Hunt”: O integrare perfectă, unde sunetul emblematic al ciocolatei crocante Magnum devine parte din lumea jocurilor. Rezultatul? O experienţă captivantă şi distractivă pentru consumatori şi brand, în care sunetele din lumea jocurilor și a înghețatei ating împreună nota perfectă.” – Diana Iordache – Brand Manager Ice Cream, Unilever
Despre Magnum:
Magnum este simbolul global al răsfățului suprem. Începând cu sunetul primei mușcături datorat stratului gros de ciocolată belgiană și continuând cu interiorul deosebit de catifelat, Magnum aduce împreună plăcerea, inovația și poveștile curajoase – de data aceasta, chiar în universul gamingului.
Despre The Geeks:
The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, împreună cu Saatchi&Saatchi România. Agenția se poziționeză ca un partener de business cu focus pe soluții creative multidisciplinare de comunicare și competențe specializate în inovație, tehnologie și data.
MAGNUM
Diana Iordache – Brand Manager Ice Cream, Unilever
Vlad Oana – Brand Building Executive Ice Cream, Unilever
The Geeks:
Ioana Mușat – Managing Director
Laura Belc – Creative Director
Miruna Antonescu – Head of Strategy
Georgiana Feriu – Digital Strategist
Oana State – Group Creative Director Saatchi& Saatchi
George Liloiu – Senior Art Director
Paul Foltache – Senior Web Developer
Cristina Tănase – Senior Account Manager
Simona Zglimbea – Account Director