- PENNY lansează o colecție specială de jucării din pluș, invitând copiii într-o aventură magică în Țara de Pluș, unde poveștile fantastice îi învață cum să își dezvolte imaginația prin joacă.
- Clienții se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Descoperă o lume magică cu noi prieteni fantastici.” – fiecare pluș cumpărat sprijină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY.
- 1 produs cumpărat = 1 șansă la educație. Programul „Vreau în clasa a 9-a” vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.
În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează prieteni fantastici ce abia așteaptă să-și spună povestea: Nessie, Oli Troli, Phoenixul, Dragonul, Pegasus, Grifonul, Bigfoot și Unicornul.
Prin această colecție, PENNY își propune să ofere copiilor o experiență de joacă frumoasă pe tărâmul nesfârșit al distracției. Imaginația lor poate zbura deasupra curcubeului alături de Unicorn și pot vedea lumea de sus călare pe Grifon, Phoenix sau Pegasus.
Până pe 13 mai 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte, în cadrul căreia clienții pot achiziționa jucăriile de pluș la prețuri preferențiale, cu o reducere de 70%. Pentru fiecare 20 de lei cheltuiți pe un bon fiscal, se acordă un punct de loialitate. Prin utilizarea PENNY Card, numărul de puncte de loialitate se dublează, acestea putând fi acumulate și în format digital în aplicația PENNY. La acumularea a 5 puncte, se aplică reducerea pentru unul dintre produsele noii colecții de plușuri.
Prin intermediul acestei campanii, PENNY continuă, alături de World Vision România, să susțină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, program prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale, stimulându-le interesul pentru continuarea studiilor. Cu ajutorul celor implicați, PENNY poate susține în continuare cei 140 de elevi din Vaslui, Brăila, Cluj, Bistrița Năsăud, Iași, Vâlcea, Buzău, Bacău, Dolj, Ilfov, pe parcursul celor 4 ani de studii liceale.
„Suntem încântați să aducem bucurie copiilor prin noii prieteni din pluș disponibili în magazinele PENNY! Această campanie de loializare este dedicată educației – atât a copiilor care, prin joacă, sunt încurajați să își dezvolte imaginația, cât și a tinerilor care își doresc un viitor mai bun. Noi, la PENNY, ne dorim să contribuim activ la susținerea dezvoltării copiilor la toate nivelurile. Încurajăm clienții să se alăture inițiativei noastre de susținere a programului <<Vreau în clasa a 9-a>>, pentru a ajuta elevii să-și continue studiile. Orice gest contează, iar fiecare pluș achiziționat înseamnă o nouă oportunitate pentru educație.”, a afirmat Monica Coman, Team Leader Advertising din cadrul PENNY | REWE România.
„Prin programul Vreau în clasa a 9-a, desfășurat de peste 14 ani, ne propunem să reducem inegalitatea de șanse între elevii din mediul rural și cei din mediul urban. Scopul nostru este să sprijinim adolescenții din familii cu posibilități reduse să continue liceul, să își urmeze pasiunile și chiar să ajungă să se înscrie la facultate. Suntem recunoscători partenerilor noștri de la PENNY România, cu care colaborăm de peste 7 ani, pentru sprijinul acordat tinerilor din medii vulnerabile. Împreună, le oferim o șansă la o educație mai bună și la un loc de muncă mai bun. Aceste oportunități sunt esențiale pentru copiii din zonele rurale, oferindu-le șansa de a-și transforma viitorul.”, a declarat Mihaela Nabăr, Director executiv World Vision România.
Toți elevii din programul „Vreau în clasa a 9-a” beneficiază de un pachet de educație ce cuprinde:
- Ateliere și workshop-uri de educație non formală;
- Consiliere educațională, psihologică și socială;
- Orientare vocațională individuală și de grup;
- Tabere și școli de vară;
- Acces la practica de specialitate în magazinele PENNY cu acoperirea costurilor de transport și masă;
- Suport pentru îmbunătățirea performanțelor școlare.
Detalii despre noua campanie de loializare PENNY pot fi consultate aici.
_______________________________________________________________________________________
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 417 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/.