După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie în trei episoade care aduce în prim-plan momentele definitorii ale echipei naționale din ultimul an. Sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, PENNY continuă să fie alături de tricolori și să susțină poveștile care inspiră o întreagă națiune.
Proiectul, realizat de aceeași echipă care a adus pe ecrane „În inima Naționalei”, regizat de Remus Achim, va avea premiera pe Voyo pe 14 martie 2025.
„Suntem mândri să fim alături de echipa națională și să contribuim la povestea acestei generații care a reușit să unească românii prin pasiunea pentru fotbal. Acest documentar surprinde nu doar performanțele din teren, ci și dedicarea, sacrificiile și emoția trăită de jucători și suporteri deopotrivă. Noi la PENNY susținem sportul românesc și credem în puterea lui de a inspira comunități întregi”, a afirmat Daniel Gross, CEO PENNY România.
„Generația de Suflet” prezintă momente unice din culisele echipei naționale, oferind acces exclusiv la imagini din cantonamente, tensiunea din vestiar și momentele de bucurie care au unit suporterii din întreaga țară. Cele trei episoade spun povestea tricolorilor prin perspectiva jucătorilor, a staff-ului tehnic și a marilor nume din fotbalul românesc:
- Episodul 1 – România la EURO 2024 (drumul echipei la turneul final și momentele care au reaprins pasiunea pentru fotbal);
- Episodul 2 – Revenirea lui Mircea Lucescu (impactul unui antrenor legendar asupra generației actuale);
- Episodul 3 – Drumul spre Mondial (pregătirile pentru Liga Națiunilor și ambiția de a ajunge la Campionatul Mondial).
„Ne dorim să legăm și mai mult relația dintre suporteri și echipa națională. <<Generația de Suflet>> va oferi o perspectivă autentică asupra acestor jucători care au reușit să reaprindă pasiunea pentru fotbalul românesc,” a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
În calitate de Sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, PENNY susține acest proiect care aduce suporterii mai aproape de tricolori.
Pentru mai multe informații și noutăți despre documentar, urmăriți paginile oficiale FRF și PENNY.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 417 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2025 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Contact presă
Irina Butnaru, Head of Corporate Communications, PENNY | REWE România, presa@penny.ro