
20 martie 2025 – Compania globală de articole sportive PUMA anunță lansarea celei mai mari campanii globale de până acum – „Go Wild” – care marchează o evoluție a identității sale de brand, consolidând angajamentul de a redefini jocul și pregătind terenul pentru o creștere sustenabilă și pe termen lung.
PUMA prezintă o nouă viziune asupra sportului, aliniată cu așteptările noilor generații și bazată pe tradiția sa, în care sportul este o formă de auto-exprimare, o sursă de bucurie și o modalitate de a crea conexiuni sociale. Astfel, PUMA lansează o ofensivă strategică majoră, dezvăluind o poziționare aflată la intersecția ADN-ului său, a moștenirii sale și a aspirațiilor noilor generații de consumatori prin campania „Go Wild”.
Pentru PUMA, „Go Wild” reprezintă cea mai mare investiție de marketing de până acum, marcând debutul ADN-ului său de brand reînnoit, cu o creștere de 40% a investițiilor în marketing față de 2024. Într-o lume în care performanța se reduce adesea la câștiguri, PUMA iese în evidență cu o viziune diferită. Noul ADN de brand rezonează profund cu noile generații, în special cu Generația Z, care caută experiențe imersive, conexiuni sociale și plăcere în sport.
PUMA nu se limitează doar la admirarea performanței, ci își propune să inspire oamenii să își elibereze energia sălbatică prin sport. Prin capturarea instinctului comun pe care îl simțim cu toții în timpul activităților fizice, PUMA vizează extinderea prezenței sale globale și crearea unor legături mai profunde și semnificative cu publicul său.
„PUMA a reprezentat întotdeauna această viziune, de la pumnul ridicat al lui Tommie Smith în 1968 până la explozia de bucurie a lui Usain Bolt în 2008. Suntem convinși că excelența începe prin curajul de a fi tu însuți, iar această filozofie a fost mereu esențială pentru PUMA, având o rezonanță puternică în rândul noilor generații. Prin campania „Go Wild”, facem primul pas pentru a ne conecta și mai profund cu publicul nostru, iar primul capitol se va axa pe alergare, abordând-o într-un mod cu adevărat inovator și disruptiv”, afirmă Richard Teyssier, VP Global Brand și Marketing în cadrul PUMA.
Campania debutează cu un accent pe alergare, răspunzând reacțiilor pozitive ale publicului din acest domeniu și fiind bazată pe convingerea că alergarea atinge adevăratul său potențial atunci când urmărești euforia, iar PUMA eliberează energia din tine pentru a obține acea stare de exaltare.
„Am pornit de la o percepție a consumatorului, care spune că alergarea îți oferă o senzație unică, pe care nu o vei trăi niciodată altundeva. Asta înseamnă că, indiferent cât de greu ar fi, niciodată nu vei regreta o alergare. Campania „Go Wild” a fost dezvoltată pe baza celei mai mari cercetări de consumatori din istoria brandului, identificând un loc clar pe piață pentru PUMA, unde performanța se întâlnește cu bucuria – un teritoriu neexplorat pe care PUMA este unic poziționată să îl dețină”, spune Julie Legrand, Senior Director Global Brand Strategy și Communications la PUMA.
Pentru a marca lansarea, PUMA a prezentat filmul principal „Go Wild”, un omagiu adus alergătorilor care descoperă „runner’s high” – acea euforie generată de substanțele chimice pozitive eliberate în timpul activității fizice. Filmul „Go Wild” se abate de la tradiția de a include atleți și celebrități, concentrându-se în schimb pe alergătorii de zi cu zi, cum ar fi cei care se trezesc devreme pentru a alerga, alergători însoțiți de câinii lor, proaspete mămici sau grupuri de alergători care se conectează într-o comunitate. Testele preliminare efectuate în rândul alergătorilor confirmă potențialul remarcabil al acestei campanii: piețe cheie precum SUA și Germania s-au clasat în top 15% dintre cele mai eficiente reclame în creșterea vânzărilor și în top 1% pentru creșterea preconizată a cotei de piață pe termen lung, un indicator legat de puterea brandului.
După lansare, campania va continua până în 2025/2026, având un focus strategic pe diferite segmente din sport, precum baschetul și fotbalul, și va profita de evenimentele sportive globale de mare amploare. Pentru a consolida mesajul „Go Wild”, PUMA va lansa o serie de materiale ce vor explica conceptul „Go Wild” prin poveștile ambasadorilor de brand. De la Tommie Smith în 1968 și Usain Bolt în 2008, până la Mondo Duplantis în 2024, auto-exprimarea prin sport a fost mereu în centrul valorilor ambasadorilor PUMA. Nimeni altcineva nu înțelege mai bine ce înseamnă să te dezlănțui, iar aceștia sunt adevărații Wild Ones.
Pentru mai multe informații despre PUMA Go Wild, vizitează www.puma.com sau urmărește-ne pe rețelele sociale @PUMA.
Note pentru editori:
Materiale de brand (poze, video-uri): LINK
Media Contact:
Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com
Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro
PUMA
PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA este dedicată redefinirii sportului și expresiei de sine, oferindu-le sportivilor și consumatorilor puterea de a performa la cel mai înalt nivel, rămânând în același timp fideli propriei identități. Cu un accent pe inovație, autenticitate și pasiune, PUMA continuă să depășească limitele performanței și ale stilului sportiv. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. De asemenea, colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.