în Sport

Wellbeing-ul corporativ transformă industria fitnessului: 70% dintre operatorii din România raportează profitabilitate crescută

Wellbeing-ul corporativ transformă industria fitnessului: 70% dintre operatorii din România raportează profitabilitate crescută

Noul raport de Wellbeing Corporativ pentru Săli, Studiouri & Aplicații de Wellbeing, bazat pe un studiu independent, arată de asemenea că 85% dintre afacerile din domeniul wellbeing-ului obțin în România o retenție mai mare a membrilor, pe măsură ce parteneriatele cu platforme de wellbeing corporativ devin un canal esențial de creștere București, septembrie 2025 — […]

Raiffeisen Bank și CSM Oradea: parteneriat strategic pentru susținerea performanței sportive

Raiffeisen Bank și CSM Oradea: parteneriat strategic pentru susținerea performanței sportive

București, 13.09.2025 | Raiffeisen Bank România anunță semnarea parteneriatului cu CSM Oradea, unul dintre cele mai valoroase cluburi de baschet masculin din România, recunoscut pentru rezultatele remarcabile la nivel național și internațional. Parteneriatul marchează începutul unei colaborări bazate pe încredere, performanță și susținerea comunității locale. ”Raiffeisen Bank are o tradiție îndelungată în susținerea sportului românesc, […]

20.000 de oameni s-au bucurat în weekend de atmosfera creată în jurul evenimentelor organizate de Raiffeisen Bank la „Străzi deschise”, pentru a celebra performanța lui David Popovici

20.000 de oameni s-au bucurat în weekend de atmosfera creată în jurul evenimentelor organizate de Raiffeisen Bank la „Străzi deschise”, pentru a celebra performanța lui David Popovici

București, 4.08.2025 | Raiffeisen Bank  a transformat weekend-ul care tocmai s-a încheiat într-o celebrare dedicată  lui David Popovici. La câteva zile după cucerirea medaliilor de aur la 200 și 100 de metri la Campionatul Mondial de la Singapore, românii i-au putut transmite  acestuia un mesaj de apreciere într-un mod interactiv. În cadrul evenimentului „Străzi deschise […]

7card anunță includerea României în raportul global Wellhub „Return on Wellbeing 2025”, cu 58% dintre liderii de business convinși că starea de bine este esențială pentru succesul financiar

7card anunță includerea României în raportul global Wellhub „Return on Wellbeing 2025”, cu 58% dintre liderii de business convinși că starea de bine este esențială pentru succesul financiar

Studiul dezvăluie că implicarea angajaților este principala preocupare a directorilor generali în ceea ce privește programele de wellbeing București, 26 iunie 2025 –  7card, deținut de Wellhub, platformă globală de wellbeing corporativ, anunță lansarea celei de-a treia ediții a raportului de rentabilitate în wellbeing, care include pentru prima dată România în studiu, alături de piețe […]

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

Iunie 2025 — Compania sportivă globală PUMA dezvăluie mingea oficială de meci pentru Premier League, pregătită să ajungă pe terenuri, în parcuri și în grădini din întreaga lume, atât pentru jucători, cât și pentru fani, în anticiparea sezonului 2025/26. Inspirată de momente memorabile și creată pentru a genera altele noi, noua minge Premier League este […]

DY Nutrition and World Class brought together top experts such as Professor Dr Dan Vodnar, Dr Mihail Pautov, and legendary bodybuilder Dorian Yates, at an event dedicated to longevity

DY Nutrition and World Class brought together top experts such as Professor Dr Dan Vodnar, Dr Mihail Pautov, and legendary bodybuilder Dorian Yates, at an event dedicated to longevity

On 15April, DY Nutrition and World Class hosted a special event for those eager to discover how to live longer and healthier lives. The event, titled ‘Longevity and the pillars of a healthy lifestyle’, offered participants the opportunity to learn about the latest wellness trends, ways to improve their long-term health, and the crucial role […]

PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD”

• O viziune inovatoare asupra sportului, adaptată așteptărilor noii generații și bazată pe tradiția PUMA, concretizată prin campania „Go Wild”.• O creștere de 40% a investițiilor în publicitate comparativ cu 2024.• Rezultate inițiale promițătoare, cu campania „Go Wild” clasându-se în top 1% pentru creșterea preconizată a cotei de piață pe termen lung în piețe cheie […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!