în Sport

7card anunță includerea României în raportul global Wellhub „Return on Wellbeing 2025”, cu 58% dintre liderii de business convinși că starea de bine este esențială pentru succesul financiar

7card anunță includerea României în raportul global Wellhub „Return on Wellbeing 2025”, cu 58% dintre liderii de business convinși că starea de bine este esențială pentru succesul financiar

Studiul dezvăluie că implicarea angajaților este principala preocupare a directorilor generali în ceea ce privește programele de wellbeing București, 26 iunie 2025 –  7card, deținut de Wellhub, platformă globală de wellbeing corporativ, anunță lansarea celei de-a treia ediții a raportului de rentabilitate în wellbeing, care include pentru prima dată România în studiu, alături de piețe […]

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

HAVE A BALL – PUMA dezvăluie noua minge oficială de joc pentru Premier League

Iunie 2025 — Compania sportivă globală PUMA dezvăluie mingea oficială de meci pentru Premier League, pregătită să ajungă pe terenuri, în parcuri și în grădini din întreaga lume, atât pentru jucători, cât și pentru fani, în anticiparea sezonului 2025/26. Inspirată de momente memorabile și creată pentru a genera altele noi, noua minge Premier League este […]

DY Nutrition and World Class brought together top experts such as Professor Dr Dan Vodnar, Dr Mihail Pautov, and legendary bodybuilder Dorian Yates, at an event dedicated to longevity

DY Nutrition and World Class brought together top experts such as Professor Dr Dan Vodnar, Dr Mihail Pautov, and legendary bodybuilder Dorian Yates, at an event dedicated to longevity

On 15April, DY Nutrition and World Class hosted a special event for those eager to discover how to live longer and healthier lives. The event, titled ‘Longevity and the pillars of a healthy lifestyle’, offered participants the opportunity to learn about the latest wellness trends, ways to improve their long-term health, and the crucial role […]

PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD”

• O viziune inovatoare asupra sportului, adaptată așteptărilor noii generații și bazată pe tradiția PUMA, concretizată prin campania „Go Wild”.• O creștere de 40% a investițiilor în publicitate comparativ cu 2024.• Rezultate inițiale promițătoare, cu campania „Go Wild” clasându-se în top 1% pentru creșterea preconizată a cotei de piață pe termen lung în piețe cheie […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!