Postări pentru compania "LION COMMUNICATION SERVICES SA"

PENNY România extinde rețeaua de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Bolt Food

PENNY România extinde rețeaua de livrare la domiciliu prin parteneriatul cu Bolt Food

PENNY România continuă să își diversifice canalele de livrare la domiciliu și anunță un nou parteneriat cu platforma de livrare rapidă Bolt Food. Începând de acum, zilnic, între 08:00 și 21:00, clienții pot comanda o selecție variată de produse direct din aplicația Bolt Food, beneficiind de livrare rapidă din 108 magazine PENNY din 23 de […]

Creștere semnificativă pe platforma OLX Locuri de Muncă în primul trimestru din 2025

Creștere semnificativă pe platforma OLX Locuri de Muncă în primul trimestru din 2025

Numărul aplicărilor pentru joburi a crescut cu 16% față de aceeași perioadă din 2024, atingând 2,37 milioane București, România – 16 aprilie 2025 – În primul trimestru din 2025, secțiunea Locuri de Muncă de pe OLX România a înregistrat o creștere semnificativă de 16% a numărului de aplicări față de aceeași perioadă a anului trecut, […]

OLX: Creștere de 46% pentru livrările de produse electronice

OLX: Creștere de 46% pentru livrările de produse electronice

Opțiunea de livrare OLX Delivery câștigă tot mai multă popularitate în rândul utilizatorilor București, România – 10 aprilie 2025 – Românii cumpără tot mai multe produse electronice prin intermediul platformei OLX, folosind opțiunea de livrare directă (OLX Delivery). În primul trimestru al anului 2025, numărul tranzacțiilor completate cu livrare prin OLX Delivery în categoria Electronice […]

Studiu Somfy România: 73% dintre proprietarii de locuințe raportează facturi de energie mai mici după instalarea sistemelor de umbrire automatizate

Studiu Somfy România: 73% dintre proprietarii de locuințe raportează facturi de energie mai mici după instalarea sistemelor de umbrire automatizate

București, 8 aprilie 2025 – Un sondaj realizat de Somfy România arată faptul că rulourile exterioare motorizate îmbunătățesc semnificativ eficiența energetică și confortul termic în locuințe. Studiul, efectuat pe un eșantion de 304 proprietari de case individuale, a avut ca scop evaluarea impactului acestor sisteme de umbrire exterioare asupra consumului de energie și a confortului […]

Hochland România susține desfășurarea unei reprezentații speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, dedicată susținerii seniorilor și proiectelor intergeneraționale

Hochland România susține desfășurarea unei reprezentații speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, dedicată susținerii seniorilor și proiectelor intergeneraționale

București, 8 aprilie 2025 – Hochland România își reafirmă angajamentul față de proiectele intergeneraționale desfășurate de Fundația Regală Margareta a României, prin susținerea unei reprezentanții speciale a piesei de teatru “Tatăl”, cu Victor Rebengiuc în rolul principal, jucată pe scena Teatrului Bulandra în preajma sărbătorilor pascale, cu scopul de a implica publicul bucureștean în strângerea […]

PUMA REDEFINEȘTE JOCUL: BRANDUL ANUNȚĂ O NOUĂ STRATEGIE ȘI O NOUĂ POZIȚIONARE PRIN CAMPANIA „GO WILD”

• O viziune inovatoare asupra sportului, adaptată așteptărilor noii generații și bazată pe tradiția PUMA, concretizată prin campania „Go Wild”.• O creștere de 40% a investițiilor în publicitate comparativ cu 2024.• Rezultate inițiale promițătoare, cu campania „Go Wild” clasându-se în top 1% pentru creșterea preconizată a cotei de piață pe termen lung în piețe cheie […]

Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu

Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează prieteni fantastici ce abia așteaptă să-și spună povestea: Nessie, Oli Troli, Phoenixul, Dragonul, Pegasus, Grifonul, Bigfoot și Unicornul. Prin această colecție, PENNY își propune să ofere copiilor o experiență de joacă frumoasă pe […]

PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

PENNY România susține lansarea filmului „Generația de Suflet” – noul documentar despre echipa națională a României

După succesul documentarului „În inima Naționalei”, Federația Română de Fotbal (FRF) lansează o nouă producție captivantă: „Generația de Suflet”, o mini-serie în trei episoade care aduce în prim-plan momentele definitorii ale echipei naționale din ultimul an. Sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, PENNY continuă să fie alături de tricolori și să susțină […]

În luna femeilor, L’Oréal Paris lansează în România campania-manifest „Lessons of Worth”

În luna femeilor, L’Oréal Paris lansează în România campania-manifest „Lessons of Worth”

L’Oréal Paris, unul dintre brandurile cele mai cunoscute la nivel global din portofoliul L’Oréal Groupe, anunță lansarea în România a campaniei „Lessons of Worth”, un manifesto dedicat femeilor și relației puternice dintre acestea, ce are la bază prețuirea autenticității și susținerea reciprocă. Campania este un apel către acceptare, iubire de sine, autenticitate, îmbrățișarea diversității și […]

TikTok anunță noi modalități prin care sprijină părinții și ajută adolescenții în adoptarea unor obiceiuri digitale echilibrate

TikTok anunță noi modalități prin care sprijină părinții și ajută adolescenții în adoptarea unor obiceiuri digitale echilibrate

În fiecare zi, adolescenți din întreaga lume își exprimă creativitatea, se conectează cu prietenii și învață pe TikTok. Platforma a dezvoltat măsuri de siguranță riguroase pentru conturile adolescenților, setate în mod implicit, pentru a se asigura că tinerii au parte de experiențe pozitive pe TikTok, oferindu-le părinților un sentiment de siguranță. Aceste experiențe pozitive se […]

DUA LIPA ȘI ROSÉ ÎNCEP O NOUĂ AVENTURĂ CU PUMA SPEEDCAT

DUA LIPA ȘI ROSÉ ÎNCEP O NOUĂ AVENTURĂ CU PUMA SPEEDCAT

PUMA Speedcat se întoarce în lumina reflectoarelor cu o reinterpretare îndrăzneață, aducând un suflu nou spiritului de libertate și expresie personală. Susținută de vedete internaționale precum Dua Lipa și Rosé, această colecție emblematică îmbină estetica inspirată din motorsport cu un design contemporan, perfect pentru trendsetterii generației actuale. Dua Lipa, un simbol al nonconformismului, își începe […]

Ești jurnalist și vrei să primești comunicatele de presă?

Abonează-te la newsletter
Te-ai abonat cu succes la newsletter!