Inspirată de momente memorabile și creată pentru a genera altele noi, noua minge Premier League este aici. Indiferent dacă marchezi în Premier League sau faci driblinguri în curtea din spate, fiecare moment contează. Vor ieși toate perfect? Poate că nu. Te va opri asta? Nici vorbă. Pentru că în adâncul sufletului tău știi că poți să reușești. Așa că dă pasa cu călcâiul, trage de la distanță, pune pe cineva în încurcătură. Când mingea e la tine, bucură-te de ea. Have a Ball!
Parteneriatul dintre PUMA și Premier League debutează cu campania Have a Ball, o celebrare a bucuriei pure și a emoției de a avea mingea la picioare. Inițiativa își propune să încurajeze jucătorii de toate nivelurile să lase deoparte îndoielile și gânditul în exces, inspirând un joc condus de instinct, libertate și creativitate — atât pe teren, cât și în afara lui.
Richard Teyssier, Vice President Brand & Marketing – PUMA declară: „Prin accentul pus pe latura emoțională și eliberatoare a jocului de fotbal, campania Have a Ball evidențiază cum un gest simplu – acela de a avea mingea la picior – poate aduce o bucurie și o emoție uriașă. În medie, un fotbalist profesionist are mingea sub control aproximativ 109 secunde pe meci (FIFA, 2022), așa că fiecare moment contează și trebuie transformat într-o clipă memorabilă pe teren. Suntem mândri că unii dintre cei mai buni jucători din lume creează momente magice folosind noua minge. PUMA este dedicată performanței de top și inovației în produs – un angajament vizibil și în noul nostru parteneriat.”
Will Brass, Chief Commercial Officer of the Premier League, spune: „Lansarea noii mingi, care va fi folosită pentru prima dată în cadrul Premier League Summer Series, marchează începutul unui nou capitol plin de entuziasm. Suntem încântați să avem PUMA ca partener principal în eforturile noastre de a duce Premier League la un nou nivel, atât pe teren, cât și în afara lui. Abia așteptăm să vedem mingea în acțiune, oferind goluri memorabile și momente de neuitat pentru jucători și fani deopotrivă.”
Denumită oficial PUMA Orbita Ultimate PL, noua minge este alcătuită din douăsprezece panouri de dimensiuni egale, asigurând o distribuție precisă a greutății și un echilibru perfect. Tehnologia de termoformare de înaltă frecvență oferă durabilitate pe termen lung, iar cusăturile mai adânci și mai pronunțate îmbunătățesc aerodinamica, păstrarea formei și conferă un control mai moale la fiecare șut – indiferent de teren sau condițiile meteo.
Noul parteneriat dintre PUMA și Premier League este unul pe termen lung și va susține fotbalul de bază prin programul Premier League Kicks, inițiative pentru fete și femei în fotbalul grassroots, activări comunitare internaționale, campania No Room For Racism, precum și numeroase alte inițiative esențiale.
Mingea oficială de meci PUMA Orbita Ultimate PL își va face debutul pe teren în cadrul Premier League Summer Series, care va avea loc în luna iulie în SUA, și va fi folosită în prima etapă din noul sezon de Premier League, pe 16 august.
Mingea oficială de meci pentru Premier League este disponibilă pe PUMA.com, în magazinele PUMA și prin intermediul distribuitorilor selecționați din întreaga lume.
PUMA
PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, fiind implicată în designul, dezvoltarea, vânzarea și promovarea de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. De peste 75 de ani, PUMA a continuat să depășească limitele performanței și ale stilului sportiv, prin crearea de produse rapide pentru cei mai rapizi sportivi ai lumii. PUMA oferă produse de performanță și articole inspirate din stilul de viață sportiv, în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. Colaborează cu designeri și branduri de renume pentru a aduce influențele sportului în cultura stradală și în modă. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania își distribuie produsele în peste 120 de țări, are peste 16.000 de angajați la nivel global și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.